صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود. همچنین، با روشن شدن اطراف چشم بتوانیم جلوه ای زیباتر به آرایش چشم بدهیم. ترتیب صحیح آرایش صورت چگونه است؟ این پرسش بسیاری از کسانی است که می خواهند آرایشی حرفه ای و بی نقص داشته باشند! در این مطلب قصد داریم ترتیب درست آرایش صورت را به طور ساده اما حرفه ای بیان کنیم. با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم.

  • برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید.
  • در مرحله بعد، از خط لب برای ترسیم طرح مورد نظر خود استفاده کنید.
  • امسال، آرایش بی آرایش، ظاهر طبیعی خود را انتخاب کنید و اگر کک و مک دارید، آن‌ها را نپوشانید – آن‌ها را در آغوش بگیرید.
  • این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.

چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید. قبل از ریمل زدن می توانید مقدار اضافی آن را با دستمال کاغذی بگیرید تا روی مژه‌هایتان سنگینی نکند و گلوله گلوله نشود. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.

هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید.

برای یک آرایش خوب نیازی نیست همه چیز داشته باشید

لازم به ذکر است که این محصول نیز به صورت مایع، کرم یا پودر عرضه می‌شود. اگر مطمئن نیستید که کدام فرمولاسیون برای شما مناسب است، باید با توجه سطح پوشش مورد نظر خود، یک محصول را انتخاب کنید. ویدئو شماره ۵- کرم پودریک کرم پودر سبک با سایه نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. دقت کنید که فرمولاسیون کرم پودر با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد. کرم را با یک بیوتی بلندر مرطوب روی صورت خود به طور کامل پخش کنید.

در چین باستان نیز مردم برای نمایش یک طبقه اجتماعی خاص، ناخن های خود را رنگ آمیزی میکردند. بلافاصله مردم چین شروع به استفاده از سرخاب برای لب ها و پودر برنج برای سفید کردن صورت خود کردند. رومیان باستانی نیز با استفاده از پودر گچ، سرب سفید و کرمی از چربی حیوانی، نشاسته و اکسید قلع، پوست خود را کم رنگ تر مینمودند.

برای صورت‌های گرد استفاده از کرم پودر با رنگ هلویی گزینه مناسبی است. داشتن بیس صورتی در این کرم گردی صورت را کمتر نشان می‌دهد. از رنگ‌های سایه دودی و تیره بیشتر استفاده کنید و رنگ‌های گرم و شاد رژ لب می‌تواند جذابیت آرایش را بیشتر کند.

انتخاب نور نامناسب برای آرایش صورت

هر چه رنگ رژ تیره و براق تر باشد، صورت گرد و تپل تر بنظر میرسد. در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید. 11.مرحله ی آخر انتخاب رژ لب طبیعی و متناسب با آرایش تان است. مرحله ی بعدی ریمل زدن است؛ با کمک ریمل مژه ها را تیره تر کنید و با کمک فرمژه، مژه ها را حالت دهید.

چند نکته مهم برای آرایش صورت

هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد. در واقع می توان گفت که این وسیله ی آرایشی از اجزای اصلی و مراحل جذاب آرایش کردن می باشد. بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد. شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد. اگر جنس پوست شما خشک است حتما تعداد دفعات بیشتری از مرطوب کننده استفاده کنید.

افرادی که آن زمان در ترکیه زندگی میکردند با کرم های گرفته شده از چربی حیوانی در 3000 سال قبل از میلاد مسیح، برای تسکین پوست خود بهره میگرفتند. هنر میکاپ ؛ بیشتر به عنوان یک تقویت کننده، ویژگی های طبیعی و زیبایی یک فرد را بیشتر میکند، بدون اینکه زیبایی طبیعی را پنهان نماید. در واقع با آرایش کردن، نقاط قوت و ویژگی های مثبت در ظاهر یک شخص برجسته میشود. میکاپ به همین دلیل به وجود آمد تا زیبای ظاهری صورت زنانه را بیشتر از پیش نمایان کند. زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد.