زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس

شما می‌توانید با استفاده از انگشتان، براش کانسیلر یا اسفنج، این کار را انجام دهید. برای پوشاندن زیر چشم‌ها، دو مثلث معکوس در آن ناحیه بکشید و با حرکات ملایم پخش کنید. همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید.

انتهای این خط را به خط چشمی که کشیده اید وصل نمایید تا به شکل یک مثلث در آید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.

  • می‌توانید با خط انداختن زیر چشم‌هایتان با سایه سبز روشن، بازی با رنگ سبز را تمرین کنید.
  • رژگونه های پودری برای پوست های چرب بسیار مناسب بوده و رژگونه های کرمی بیشتر مناسب پوست های خشک هستند.
  • محصولات با کیفیتی را انتخاب کنید که می دانید پوست شما در برابر آن ها عکس العمل منفی نشان نخواهد داد.
  • اگر چشم‌های‌تان خاکستری رنگ است، از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری سیر نقره‌ای و مشکی برای سایه چشم خود کمک بگیرید.
  • برای محیط های کاری و عمومی، با توجه به فرهنگ ایران استفاده از آرایش های هندی و عربی گزینه مناسبی به شمار نمی روند و بهترین گزینه، آرایش های ساده و ملایم است.
  • یادتان باشد نباید کانسیلر یا کرم پودر را زیاد و به طور افراطی روی صورت زد.

علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. اگر می خواهید آرایش شما در عکس ها طبیعی تر به نظر برسد، دنبال یک آرایش سنگین و غلیظ نباشید. برای اطمینان از مات بودن منطقه T – zoneصورت خود از پودرهای شفاف و پودرهای بلات استفاده کنید زیرا با این شیوه بهترین عکس ها را خواهید داشت.

آرایش پیشانی بلند و ترفندهای آن

در این صورت می توانید بقیه آرایش خود را خنثی نگه دارید تا تمرکز روی چشمانتان حفظ شود. به جای یک آرایش چشم دودی کلاسیک، نسخه براق آن را انتخاب کنید تا به سبک جاز همخوانی داشته باشید. سلب میو مای کاین، میکاپ ارتیست مشهور با رنگ ها بازی می کند.

همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید. رنگ هایی همچون زرشکی، صورتی، کاراملی و قهوه ای مناسب ترین رنگ رژ برای افرادی که پوست تیره دارند، می باشد. قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

آرایش صورت اسموکی

هاشور ابرو یا میکروبلدینگ یک روش جایگزین برای تاتو میباشد، خانم ها می توانند برای داشتن ظاهری زیبا این تاتو را انجام دهند. با این تفاوت که این کار با دستگاه و با دقت بسیار بالا انجام می گردد. بعد از انجام این عمل ممکن است فرد پشیمان شده و بخواهد آن را بدون هزینه بالا و همچنین درد زیاد پاکسازی کند. چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد.. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید.

پودر فیکس

پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید. از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید. در آموزش آرایش صورت حرفه‌ای توصیه می‌شود کشیدن ابروها را از جهت رویش مو (یعنی از پایین به بالا) انجام دهید. بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید.