رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت. • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب‌های شما می‌شود، پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. با توجه به علاقه به لب های بزرگ و برجسته، این روزها رژ لب های حجم دهنده نیز وارد بازار شده اند. محصولاتی که علاوه بر رنگ دهی و ماندگاری بالا بر روی لب به طور طبیعی و نامحسوس حجم لب را مقداری افزایش می دهند.

  • رژلب‌ها شخصیت درونی شما را نشان می‌دهند و رنگ‌ها و بافت رژ لبی که استفاده می‌کنید ویژگی‌های فردی شما را نشان می‌دهد.
  • موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.
  • رژ های تیوپی یا کرمی از جمله ترند های آرایشی به شمار می رود.
  • استفاده از رژ لب آرایش صورت شما را تکمیل کرده و باعث می شود در موقعیت های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید.
  • که فعالیت اصلی خود را در زمینه‌ی فروش اینترنتی از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، اکنون مجموعه‌ای کامل از برندهای باکیفیتی همچون بادیشاپ، نوتروژینا، لورال، میبیلین، گارنیه و اوجیکس و بسیاری دیگر از برندهای معتبر جهانی را گردآوری کرده است.

رژهای مات معمولا از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و نوع براق نیز با رطوبت رسانی بالا از خشکی لب ها جلوگیری می کنند. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. اگر یک برق لب همراه خود داشته باشید می توانید در طول روز لب های مرطوب و براقی داشته باشید.

رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 302…

براق شدن لب بعد از استفاده از برخی رژ لب‌های مایع باعث شده است که به آنها رژ لب مایع براق بگویند. رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود. رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند. جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند. نکته قابل توجه در ارتباط با رژ لب این است که هیچ رژ لبی در دنیا وجود ندارد که همه ویژگی های مورد نظر شما را در خود داشته باشد و نیاز شما را به کلی برطرف کند. در نتیجه باید چندین محصول را تست کنید و گزینه ای که مناسب پوست لب‌ها و بودجه‌تان است را انتخاب کنید.

رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 303…

از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. رژ لب‌ها در بافت‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلفی از برندهای متفاوتی ارائه می‌شوند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای که دارد بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. برخی از رژ لب‌ها نه تنها با هدف زیبایی بلکه با هدف سلامت پوست لب تولید می‌شوند؛ یعنی دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان به لب‌ها نیز هستند. انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد.

با توجه به حالت جامدش خانم‌ها نگران شکسته شدن شیشه قالب آن نیستند. برندهایی مانند شانل، رولون، نارس و کلینیک پرفروش ترین رژ لب‌های مدادی را در بازار دارند. در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد.