رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود. در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید. تینت لب یا رنگ لب شاید در نگاه اول ناخوشایند و کثیف کاری به نظر بیاید اما با اولین استفاده متوجه خواهید شد کاملا اشتباه می کردید. تینت لب در واقع همان کار رژ لب را انجام می دهد با این تفاوت که رنگ تینت لب واقعی تر و طبیعی تر از رژ است. رنگ و پیگمنت های تینت لب قوی بوده و چند ثانیه پس از استفاده جذب لب می شود.

  • می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید.
  • پس بهتر است قبل از استفاده از رژ های مرواریدی، یک مرطوب کننده یا نرم کننده به لب ها بزنید.
  • برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد .
  • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.
  • رژ های کرمی بر روی لب ظرافت و زیبایی فوق العاده ای ایجاد می کنند اما درخشندگی کمتری نسبت به رژ های مایع دارد.

متاسفانه در تولید اکثر رژ لب‌ها از این ماده استفاده می‌شد تا زمانی که با آگاهی مردم از خطرات این ماده، تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز، رژ لب‌هایی بدون سرب را ارائه دادند. نیل از ایده اولیه این موضوع که بتواند جایگاهی امن برای خرید لوازم‌ آرایشی و بهداشتی، با اطلاعات کامل از محصول باشد، شکل گرفت. در فروردین ماه سال 1398 بود که جمع اولیه نیل دورهم جمع شدند و با جذب حرفه‌ای‌ترین‌ها، گروه اصلی آن شکل گرفت و دنیای اینترنت برای اولین بار با نیل آشنا شد.

رژ لب ضد آفتاب این لی مدل Touch of Berry SC 570

فروشگاه اینترنتی سانیمو ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی سانیمو ، می توان به تحویل کالا به صورت رایگان (برای خرید بالای 100 هزار تومان) و تحویل 24 ساعته در تهران اشاره نمود. یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود. رژهای مایع نیز در رنگ های براق و مات تولید می شوند و اغلب ماندگاری کم تری نسبت به رژهای جامد دارند.

رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند شماره SL06 مای – دارای تنوع رنگ

در حالت کلی بالم های لب بیشتر به خاطر ترمیم خشکی لب معروف هستند. در صورتی که علاوه بر جنبه درمانی به فکر رنگ و ظاهر لب های خود نیز هستید بهتر است از بالم لب رنگی خریداری کنید. با استفاده از بالم لب رنگی در کنار مراقبت از پوست لطیف و نازک لب ها، رنگ ملایمی نیز به آنها می بخشید. بالم لب محصولی برای محافظت از لب ها می باشد که در صنعت لوازم آرایشی به چوب جادو نیز شناخته می شود. اما اگر تمایل به رنگ بخشیدن به لب های خود دارید باید از بالم لب های رنگی خریداری و استفاده نمایید.

راهنمای تکمیل خرید

اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود. امروزه رنگ‌های مختلف رژ لب، از رنگ‌های نود و طبیعی گرفته تا گزینه‌های تندتر مانند زرد یا سبز، واقعاً به نمادی از خودنمایی تبدیل شده‌اند!