رژ لب فروشگاه زیبارو-روژ لب | آرایش

در ادامه این مقاله از سایت دکتر فارمو به بررسی و معرفی ویژگی ها و کاربرد 20 مدل مختلف از رژ لب خواهیم پرداخت. در واقع مطلبی که در حال مطالعه آن هستید یک راهنمای کامل رژ لب به حساب می آید. بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند. اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. باوجوداینکه مراسم عروسی، روزی سرشار از شادی و هیجان است، اما معمولاً استرس و درگیری‌های ذهنی زیادی برای عروس خانم‌ها و شمایی که به مراسم عروسی دعوت شده اید به همراه دارد.

در نتیجه نمی توان از آنها توقع نرم کنندگی و احیا کنندگی پوست لب را داشت. پس بهتر است قبل از استفاده از رژ های مرواریدی، یک مرطوب کننده یا نرم کننده به لب ها بزنید. این نوع رژ لب تنوع بسیار زیادی در رنگ و حالت دارد که این مسئله موجب می‌شود، همه خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه و پوست شان، رژ لب خود را پیدا کنند.

امیدواریم که همراه ما خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود باعث ارتقا و پیشرفت ما باشید. خیر؛ برق لب یا لیپ گلاس‌ها فقط براق کننده لب هستند و با انواع رژ لب (جامد و مایع) متفاوت هستند. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود. در این حالت آن دسته از خانم هایی که دوست دارند همیشه آراسته باشند، مجبور هستند آرایش لب خود را تمدید کنند. این کار در طولانی مدت علاوه بر وقت گیر بودن، خسته کننده و آزار دهنده نیز می باشد.

  • رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند.
  • استفاده از رژلب‌های چرب و مایع برای میکاپ عروس توصیه نمی‌شود.
  • رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود.
  • رژ لب با دوام و ماندگاری بالا برای این منظور طراحی و تولید شده است.

اما بهتر و اصولی تر است که از یک رژ همرنگ با خط لب استفاده نمایید. شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت. رنگ لب محصولی شبیه به تینت لب است با این تفاوت که رنگ لب لایه ای نازک و سبک تری بر روی لب ایجاد می کند. اگر از نمای نزدیک به رنگ لب نگاه کنید شاهد طبیعی بودن آن خواهید بود. در نتیجه با یکبار زدن رنگ لب می توان تا چندین ساعت آن را بر روی لب داشت.

رژ لب جامد مات آون مدل Ultra Matte حاوی Spf 15 طیف رنگ Nude

رژ لب با دوام و ماندگاری بالا برای این منظور طراحی و تولید شده است. پوست لب ها نیز مانند پوست قسمت های مختلف بدن دچار خشکی و ترک می شود. بنابراین لازم است از یک مرطوب کننده لب مناسب و استاندارد استفاده نمود. در صورتی که در مناطق گرم، خشک یا گرم و خشک زندگی می کنید، استفاده از مرطوب کننده لب باید در اولویت های شما قرار گیرد. همین مورد سبب می شود که علاوه بر افزایش درخشندگی لب ها، ترمیم و تقویت پوست لب را نیز به دنبال داشته باشد. از رژ های ساتن گرچه می توان به صورت روتین روزانه نیز استفاده کرد اما اغلب مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات خاص می باشد.

در فرمول این مجله خبری میکاپ از روغن توت سیاه برای مرطوب سازی و آبرسانی بیشتر استفاده شده است. بنابراین نه تنها رژلب عروس در حین بوسیدن پاک نخواهد شد، بلکه مانع از پوسته پوسته شدن و شکنندگی پوست لب نیز می شود. از گذشته تابه‌حال، معمولاً رژ لب‌های مایع انتخاب مناسب و محبوبی برای روز عروسی نبوده‌اند. درگذشته رژلب‌ها بسیار خشک و چسبنده بودند و تنها به رنگ قرمز محدود می‌شدند، اما رفته‌رفته رژ لب‌های قدیمی جای خود را به رژ لب‌های سبک، بادوام و با رنگ‌بندی متنوع دادند.

رژ لب جامد مدل سیلکی شاین شماره 206 مای

بنابراین گزینه‌ای مناسب برای عروس خانم‌ها است تا بدون نگرانی از پاک شدن رژلب در حین غذا خوردن در مراسم عروسیشان بدرخشند. رژ لب کالرپاپ مدل Lippie Stix کاور بالا و جلوه‌ای مات به لب‌ها می‌دهد. این رژلب در بسته‌بندی کوچکی عرضه می‌شود اما پیگمنت رنگی بالایی دارد. در فرمول این محصول از مواد ارگانیک مانند شی باتر و همین‌طور ویتامین E استفاده شده است.

به خصوص اگر قرار و دورهمی شما در ساعات شب است بدون شک رژ لب ساتن را انتخاب کنید. واقعیت موضوع این می باشد که رژ لب جامد اکثر وقت ها دارای ظاهری رسمی و مجلسی‌تر است و در نهایت برای میهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ برخی از افراد رژ لب جامد را قبول ندارند چون این رژ لب، لبشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید.