رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ

برند استی لادر با بیش از 70 سال سابقه برای زیبایی خانم‌ها محصولاتی از جمله رژ لب تولید و توزیع کرده است. این برند با بیشترین تنوع رنگ رژ لب توانسته مشتریان بسیاری داشته باشد. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.

  • رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند.
  • معمولاً قیمت رژ لب جامد نسبت به دیگر انواع رژلب ارزان‌تر است اما در خرید آن‌ها هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید.
  • در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند.
  • استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد.

واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است. این واژه به داروهایی گفته می‌شود که برای شادابی و زیبایی ومراقبت از پوست بدن استفاده می‌شود. اکثر رژلب‌ها به لطف وجود آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت مرطوب کنندگی و نرمی لب‌ها را دارند.

رژ لب میبلین

رژ لب جامد ایدون، فاقد سیلیکون، کروم، پارابن، تالک و حتی عطر می باشد. همچنین حاوی عصاره تمشک اسکاندیناوی و درخت شی است که رطوبت لب ها را تامین می کند و مانع خشکی آن می شود. شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، برای آن که بتوانند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، تولیدات متنوعی داشته باشند، رژ لب ها را در انواع مختلف جامد، مایع، مدادی، لاک لب و برق لب تولید کرده اند. رژ لب های بسیار زیادی با جلوه مات و مخملی تولید شده اند که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. برای این که بدانید چگونه یک رژ لب با کیفیت انتخاب کنید، این مقاله را بخوانید.

نحوه استفاده از رژ لب

امروزه صدها طیف رنگی رژ لب در بازار وجود دارد که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. به همین دلیل لازم است بدانید چطور باید مناسب ترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید تا با تکمیل آرایش، زیبایی تان چندین برابر افزایش یابد. یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است. رژ لب یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در میان خانم ها است که منجر به آرایشی شیک و طبیعی می شود. این محصول توجه تمام زنان جذاب جهان را به خود جلب کرده است؛ تا جایی که استفاده از رژ لب، یکی از ضروری ترین بخش های آرایش است. در این مقاله بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی می کنیم.

قیمت رژ لب‌ها از پایین شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه می‌یابد. قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر. به طور کلی از آنجایی که قیمت انواع رژ لب بالا نیست، همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم. قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. رژلب‌های رنگ‌های مختلف لبخند شما را متمایزتر و زیباتر می‌کند.

در هنگام خرید رژ مایع رنگی باید دقت نمایید که رنگ اصلی آنها روشن تر از چیزی است که در بسته بندی مشاهده می کنید. بنابراین وسواس و حساسیت بالایی به خرج دهید تا رژ لب مورد نظر خود را خریداری نمایید. اکثر رژ لب های مایع تنها تا چند ساعت پس از استفاده بر روی لب باقی می مانند و پس از آن جذب پوست لب می شوند. این محصول پروتئین ندارد و البته دارای ترکیبات بسیار سبک و مرطوب کننده است؛ رژ لب الیزا یکی از بهترین رژ لب جامد در سال 2022 است؛ این رژ لب طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته رضایت اکثر خانم ها را جلب کند. انواع مختلفی از رژگونه های موجود در این مجموعه وجود دارد مانند رژگونه های مات، کرم های لب، رژ لب ها، رژ لب ها و لب ها.

بسیاری از رژ لب ها دارای SPF هستند پس از لب های شما در مقابل اشعه های UV آفتاب محافظت می کنند. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند. اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند.