رژ لب برنامه‌ها در Google Play

از رژ های ساتن گرچه می توان به صورت روتین روزانه نیز استفاده کرد اما اغلب مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات خاص می باشد. به خصوص اگر قرار و دورهمی شما در ساعات شب است بدون شک رژ لب ساتن را انتخاب کنید. رژ های مایع انتخابی راحت و سریع برای استفاده روزانه در هر سنی می باشند. این مدل از رژ لب علاوه بر اینکه به لب های شما درخشندگی و براقیت خاصی می بخشد، باعث بهبودی خشکی و ترک پوست لب نیز می گردد. این نوع از رژ لب با براق کردن لب ها باعث بزرگ تر دیده شدن لب ها می شود و گیرایی آنها را چندین برابر می کند. باید رژ لب مورد نظر خود را متناسب با نوع پوست لب خود خریداری کنید زیرا کسانی که لب های بسیار خشک و کم آب دارند، باید از خریدن رژ لب هایی که مات یا رژلب ۲۴ ساعته هستند خودداری نمایند.

  • پوست لب ها نیز مانند پوست قسمت های مختلف بدن دچار خشکی و ترک می شود.
  • ما در فروشگاه اینترنتی سانیمو برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جمله اوریفلیم، ایزادورا، لورال، اسنس، بورژوا، مارال و …
  • با توجه به حالت جامدش خانم‌ها نگران شکسته شدن شیشه قالب آن نیستند.
  • دوسه یک برند آمریکایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.
  • پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند.

پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است. رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است. به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است.

رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 302…

این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود.

رژلب جامد گلمورشاین شماره S86 کالیستا – دارای تنوع رنگ

در واقع با استفاده از آن ها می توانید بدون دردسر و سریع حجم لب های خود را افزایش دهید. برای استفاده از ساتن لب حتما باید از براش مخصوص استفاده کرد. این محصول پیگمنت و ماندگاری بسیار بالایی دارد اما در عین حال باعث خشکی لب می شود. بنابراین در کنار ساتن لب حتما از مرطوب کننده های مناسب برای لب نیز استفاده کنید. کاربرد این محصول جهت حجیم تر و درشت تر کردن لب‌ها می باشد. در ترکیبات حجم دهنده لب از مواد تحریک کننده برای پوست لب استفاده شده است.

محصولات پیشنهادی دیگر

برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند. استفاده از رژ لب‌های این برند احساس اعتماد به نفس و جذابیت مضاعف در خانم‌ها به وجود می‌آورد. تنوع رنگ‌ها و ماندگاری بالای رژ لب دلایل مهمی برای محبوبیت رژ لب‌های شنل هستند. خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند.

ایجاد هارمونی بین این موارد، تضمین کننده یک استایل به روز و شیک برای شما خواهد بود. رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. در نتیجه هیچ گونه سنگینی را بر روی لب هایتان احساس نخواهید کرد. ماندگاری تینت لب بسیار بالا می باشد و با غذا خوردن یا نوشیدن کمرنگ یا پاک نمی شود.