دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-روژ لب | آرایش

زمانی که کانتور را روی خط فک و چانه می کشید باید آن را به سمت بیرون صورت و به طرف گردن محو کنید. یکی از این نکات نحوه استفاده از کانتور زیر استخوان گونه است. خط کانتور را باید طوری زیر استخوان گونه بکشید که به صورت اریب رو به بالا و چشم ها باشد.

  • قبل از هرگونه آرایش ابتدا صورت را کاملا پاکسازی کنید تا پوست بتواند کرم و لوازم آرایشی را به خوبی جذب کند.
  • برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید.
  • باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد.
  • کانسیلر را به صورت یک مثلث به زیر چشم‌ها بزنید و برای خشک کردن آن و ماندگاری بیشتر از پودر بیک استفاده کنید.
  • پس از انتخاب سایه بر اساس رنگ پوست، با براش نوک تیز از گوشه داخلی پلک بالا به صورت دایره ای سایه را پخش کنید.
  • برای آرایش زیبا نیاز به ابزار و وسایلی مانند ، پرایمر نیاز دارید.

دقت داشته باشید که رژگونه را بیش از اندازه تیره انتخاب نکنید، چون چهره کاملا غیر طبیعی خواهد شد. بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم. به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند. در مقابل خانم هایی که رنگ پوست تیره ای دارند رنگ های گرم بیشتر به پوست صورتشان می آید و استفاده از رنگ های گرم همچون قهوه ای، قرمز و بنفش توصیه می شود.

ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

فرقی نمی کند به دنبال چه نوع آرایشی باشید.آرایش صورت شما ملایم و یا غلیظ باشد… آموزش خودآرایی صورت با توضیحات مرحله به مرحله را برای شما در این مقاله آورده ایم…. ، در صورت لزوم لایه برداری کنید و از مرطوب کننده خود استفاده کنید.

سیزده اسرار میکاپ در هوای گرم تابستان

گریمورهای خودآموخته نیازمند ماهها و سالها مطالعه، تمرین و آزمایش هستند. منابع آنها شامل کتابچه های راهنمای آرایش قابل اعتماد و راهنماهایی است که توسط استادان در این زمینه نوشته شده است. این مطالعه دقیق تکنیک های یادگیری و به کار بردن آنها در زرادخانه مشتریان متنوع است. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم.

سر فصل های دوره آموزش گریم و میکاپ

اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به مجله خبری میکاپ دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. استفاده از مطالب فروشگاه شاواز فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت سلامت آوران یزدان نفیس می باشد.