دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره معرفی و بررسی کامل فروشگاه دستگاه های زیبایی و پوستی شرکت ایلیاطب تابان

هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد. این دستگاه روشی ظریف، غیرتهاجمی و کارآمد برای حذف جوش های سرسیاه است زیرا سلول های مرده پوست را مکیده و جوش های سرسیاه را تخلیه می کند.

از ترکیبات شیمیایی یا عطرهای قوی اجتناب کنید زیرا پس از درمان پوستتان در دوره التیام خواهد بود. این درمان بسته به مشکلات پوستی شما تنها 30 تا 60 دقیقه وقت می گیرد. باید خود را با حذف آرایش آماده کنید و قبل از درمان از محصولات شیمیایی استفاده نکنید. مراقبت از پوست در قبل و بعد از درمان اریترودرما و ضد- پیری ارائه می دهد.

  • سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند.
  • میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند.
  • اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید.
  • هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که صورت را نرم و شفاف می‌کند.
  • در روش هیدرو میکرودرمابراسیون از نوک لایه برداری هیدرو برای افزایش پاکسازی پوست و آماده سازی پوست برای درمان اضافی استفاده می شود.

پوست مهمترین بخش بدنتان است زیرا به عنوان سپری عمل می کند که از اندام های بدن محافظت می‌کند. برخی از این عوامل شامل مواد آلرژی زا، مواد محرک محیط، عفونت، فاکتورهای ارثی و استرس هستند که می توانند مشکلات مرتبط با پوست را تحریک کنند. عفونت های پوستی ممکن است دائمی یا موقتی باشند یا ممکن است دردناک یا بدون درد باشند.

دستگاه فیشیال 5 کاره آکوا پیل آپ

حاوی انواع اسیدها تا دو هفته پس از هیدردفیشیال پوست اجتناب کنید. شایان ذکر است که چون این دستگاه وارداتی می باشد و برند های مختلفی دارد قیمت های متفاوتی نیز دارد . فرکانس های امواج رادیویی و جریان های الکتریکی برای افراد بی خطر می باشد . مهمترین عامل محبوبیت این دستگاه این است که هیچ ضرر و خطری ندارد . یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است.

کار دستگاه هیدروفیشیال پوست چیست؟

از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید. تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود.

لیفت صورت

از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود. اگر بعد از اتمام دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورتتان بودید، نگران نباشید. هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم . این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.