دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین فروشگاه اینترنتی روکال

حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از انجام این روش از مصرف هرگونه کرم استروئیدی خودداری کنید. تا چند روز پس از هیدرودرم پوست از مصرف محصولات حاوی رتینول اجتناب نمایید. هیدرودرم (هیدرافیشیال) چگونه می تواند با دیگر درمان های پوستی که امتحان خود را پس داده اند رقابت کند؟ بیایید نگاهی بیاندازیم. قبل از درمان از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و یک هفته قبل از درمان استفاده از ترکیبات شیمیایی را محدود کنید. پس از درمان از مرطوب کننده و کرم ضد- آفتاب استفاده کنید تا پوستتان را هیدراته و سالم نگه دارید و از اثر درخشندگی پوستتان محافظت کنید که بلافاصله پس از درمان ایجاد می شود.

  • مواردی از این دست کاملاً موقتی بوده و بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.
  • شاید در برخی از افراد که دارای پوست حساسی هستند پس از یک ساعت ، دچار قرمزی شوند اما جای نگران کننده ای نیست و عوارض های این دستگاه در تمام سطوح بدن بسیار کم است.
  • آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف.
  • اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود.

همچنین رنگرفتگی کک ومک و آفتای سوختگی و لک های پیری را درمان می کند. این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند. اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد. این دستگاه برای استفاده در سالن ها و کیلینیک های زیبایی مناسب است.

دستگاه آراف 3 کاره سیستم مدل 2021

این نور زیبا و جذاب باعث اکسیژن رسانی به سلول های پوست می شود و از پیری زودرس به طور شگفت انگیزی جلوگیری می کند. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید. جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید.

امکان خرید حضوری

این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. این هندپیس دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره خیلی قوی هست و کارایی های زیادی دارد. در زمان انتخاب روش درمان پوست با واتر جت انواعی از گزینه های در دسترس وجود دارند.

RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. روش هیدروفیشیال پوست روشی برای پاکسازی پوست و جوانسازی است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد. حتی افراد دارای پوست حساس نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند.