دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین فروشگاه اینترنتی روکال

به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست.

  • از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  • اگر پوست چرب دارید، با کاهش اندازه منافذ میزان چربی آن کمتر می شود.
  • چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.

از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند. حباب های کوچک نه تنها پوست را پاک می کنند بلکه مزایای زیبایی چند- کاره ارائه می دهند. نوک مارپیچی با طراحی ویژه مستقیما بر روی پوست عمل می کند تا اثر لایه برداری را تقویت کند.

هیدروفیشیال هات بابل

به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند. همانطور که مواد مغذی به لایه های عمیق تر عرضه می شوند، پوست فورا پاسخ داده و فرآیند التیام آغاز می‌شود. همچنین، بدون عوارض جانبی درمانی برای مشکلات شدید مرتبط با پوست ارائه می دهد. در این روش پوست صدمه نمی بیند و می توانید فورا نتایج موثری بدست آورید. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین” لغو پاسخ

از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … . اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد. از طرفی این عیب در روش میکرونیدلینگ به پزشک یا فرد مجری درمان بی ارتباط است و در هر صورت احتمال بروز این عوارض پس از درمان وجود دارد.

آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.