دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین فروشگاه اینترنتی روکال

یکی از ارزش های نهادی ما ارائه مقالات کاربردی روز دنیا و ارتقای سطح دانش کاربران در عرصه سلامت می باشد تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم ایران سرافراز برداریم. مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد.

  • این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.
  • با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال را امتحان کنید.
  • در ضمن هیدروفشیال چیست مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است.
  • نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند.
  • خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود.

همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید. پس نگرانی درباره پوستتان را کنار گذاشته و تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر درباره این روش فوق‌العاده و کاربردهای آن آگاه شوید. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید. سپس پوست با استفاده ازپپتیدها و آنتی اکسیدان‌ها آب رسانی می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت.

هیدرودرم پوست قادر است منافذ پوست را به طور عمقی تمیز کرده و از بروز آکنه و انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید جلوگیری نماید. بهترین ویژگی هیدروفیشیال این است که دوره نقاهت ندارد و تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. به همین علت این روش می‌تواند بخشی از روتین مراقبت از پوست ماهانه شما باشد؛ بدون اینکه به درس یا کار شما لطمه وارد کند. خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود. در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود.

هیدروفیشیال به زمان بهبودی نیاز ندارد

همچنین، این دستگاه نتایج درازمدت فراهم می کند و به بازیابی حالت ارتجاعی پوست کمک می کند. این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد. این دستگاه با افزایش جذب مواد مغذی فولیکول مو را تقویت می کند و عرضه طولانی مدت مواد مغذی به پوست را فراهم می کند. پوست انسان روزانه در معرض آلودگی، استرس و آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد. آلودگی‌ها به همراه سلول‌های مرده در چربی تولیدشده توسط پوست به دام می‌افتند و منافذ پوست را می‌بندند.

دستگاه فیشیال 5 کاره آکوا پیل آپ

در این روش از محصولات شیمیایی یا روش های مبتنی بر حرارت استفاده نمی شود، این روش از آب برای لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست استفاده می کند. این روش درمانی بدون درد است و برای تمام انواع پوست مناسب می باشد که منجر به آبرسانی قوی و سرزندگی چهره شما می شود. این درمان چندین مزیت مانند عرضه مواد مغذی به پوست و جوانسازی لایه داخلی پوست ارائه می دهد. این روش از آب و فشار خلاء برای لایه برداری سلول های مرده استفاده می کند، پوست را هیدراته می کند، منافذ را تمیز می کند و پوستی صاف تر و روشن تر باقی می گذارد. درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند. زمانی که منافذ تمیز شده و کوچک تر شدند، بافت پوست صاف تر شده و جوان تر بنظر می رسد.

میکرودرم ابریژن :

میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود. گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست. چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده دارد.