دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی

در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید. این روش ایمن است و بنابراین، نیازی نیست که همیشه از پوستتان مراقبت کنید. کرم ضد- آفتاب استفاده کنید و سعی کنید از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.

  • مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند.
  • به طور کلی تمامی این مراحل هیدرودرم صورت برای به ارمغان آوردن زیبایی و جوانی به پوست انسان طراحی شده‌اند.
  • و جلوگیری از ایجاد آن ها بدون استفاده از هیچ دارویی می شود نور آبی، التهابات پوستی را کاهش می دهد و از ایجاد چربی اضافه پوست، جلوگیری می کند.
  • این روش آکنه شدید را معالجه می کند و در دمای بالا آلوده نمی شود.
  • پوست مهمترین بخش بدنتان است زیرا به عنوان سپری عمل می کند که از اندام های بدن محافظت می‌کند.

کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر در اصفهان می‌باشد. در این مرکز خدماتی از قبیل هیدروفیشیال پوست نیز در بهترین سطج ممکن انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود. این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند. 1398© تمامی حقوق برای وبسایت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو محفوظ است. پس از ۲۴ ساعت از درمان هیدروفیشیال میتوان از درمان های دیگر مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهد.

سر مارپیچی که تماس با پوست را طولانی می کند حتی جوش های سر سیاه موجود در لایه عمقی پوست را هم حذف می کند. همچنین اثبات شده است که این دستگاه ها یک روش غیرتهاجمی و کارآمد برای بهبود ظاهر پوستتان هستند. این درمان مشکلات مرتبط با پوست (مشکلات جزئی یا عمده) را معالجه می کند و باعث می شود پوستتان روشن تر و صاف تر بنظر آید. این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند. افراد مختلف و کارشناسان دستگاه هیدروفیشیال را آنالیز کرده اند؛ ایمنی این دستگاه اثبات شده است. هر چند به درون پوست نفوذ کرده و در تماس با بافت های عمقی قرار می گیرد، هیچ اثر نامطلوبی بر روی بدن ندارد.

سوزش و خارش پوست پس از اصلاح: چرا اتفاق می افتد و چگونه آن را متوقف کنیم؟

گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است. کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد. ۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند.

مراقبت های بعد از هیدروفیشیال چیست ؟

کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزوه جدیدترین دستگاه های مراقبت از پوست است که هفت کارایی مختلف در جهت جوانسازی و زیباترشدن پوست انجام می دهد . دستگاه هیدروفیشیال هات بابل یکی از محصولات با کیفیت و بسیار کاربردی بوده و ساخت کشور چین می باشد. دستگاه هیدروفیشیال هات بابل 7 کاربرد مختلف داشته و در زمینه زیبایی پوست بسیار موثر و کاربردی می باشد. عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های هیدروفیشیال طی چند مرحله صورت می گیرد.

ولی دستگاه زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز در جایگاه ویژه ای قرار می گیرد زیرا به پوست آسیب نمی زند و فاقد عوارض جانبی است. اگر در پی نتیجه کارآمد و فوری هستید، پس این دستگاه برای شما مناسب است. همچنین، این دستگاه پوستتان را بدون درد درمان می کند و هرگز آن را آلوده نمی کند. انتخاب دستگاه هیدروفیشیال بهترین ایده برای مشکلات پوستتان است؛ زیرا درمان با این دستگاه وقت زیادی نمی گیرد و می‌توانید بلافاصله پس از درمان نتایج فوری را ببینید.

درمان به شیوه میکرودرم هیدرودرمی به صورت کامل و کافی پوست را از طریق تکنولوژی ورتکس یا همان حرکات مارپیچی پاکسازی، لایه برداری، هیدراته میکند و چربی های اضافه را نیز تخلیه می کند. این روش درمانی فوق العاده قوی آب درمانی را با تکنولوژی های پیشرفته پزشکی برای رسیدن به نتایج آنی و ماندگار ادغام کرده است. پس این پروسه نرم کننده مرطوب کننده و غیر تهاجمی است در عین حال به شدت تاثیر گذار است. این درمان توسط فشار خلاء عمل می کند که درمان را به لایه های سطحی و عمقی پوست ارائه می دهد. همچنین، برای لایه برداری سلول های مرده نیز استفاده می شود و به گردش خون اکسیژنه کمک می کند.

لیزر الکس 755 معرفی اجمالی دستگاه و نحوه کار با این مدل

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با موتور سنگین ساخت کشور کره جنوبی می باشد. از لحاظ قیمت ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزو محصولات میان رده محسوب می شود. به جرات می‌توان گفت که هیدروفیشیال پوست هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد.

دستگاه زیبایی پوست هیدروفیشیال یک وسیله مفید برای سفیدسازی و صاف کردن پوست شماست. این دستگاه از طریق جریان خلاء عمل می کند که کاملا با محلول های مغذی یکپارچه می شود. این دستگاه بطور ویژه با یک دهانه مارپیچی کوچک طراحی شده است که از طریق آن محلول هیدرو درمابراسیون مستقیما در تماس با پوست قرار می گیرد. این محلول ها برای مدت طولانی در تماس با پوست قرار می گیرند و ریزحباب هایی در حدود 10 میکرون تولید می کنند. این امر در ابتدا از طریق پاکسازی لایه سطحی فرآیند لایه برداری را تقویت می کند و سپس آلودگی موجود در منافذ را حذف می کند.