دستگاه هیدروفیشیال مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست

این درمان برای هر دو جنس مونث و مذکر در تمام گروه های سنی مناسب است. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است. در طی درمان، محلول هیدرو درمابراسیون در تماس مستقیم با پوست قرار می گیرد و به جذب محلول کمک می کند.

  • این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند.
  • علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند.
  • یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد.
  • اگر این یکی از نگرانی‌های شما در انتخاب روش درمانی غیرتهاجمی است، پس باید به میکرودرم ابریژن چند امتیاز اضافی بدهید.
  • از قابلیت ها و مزایای آن می توانیم 7 عملکرد مختلف در پوست ، دستگاهی با متریال و موتور درجه یک ، مناسب برای انواع مختلف پوست و … مواردی از این قبیل اشاره کرد .

در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد. افرادی که به دنبال درمان های پوستی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند زیرا خدماتی مانند درمان کوتیکول و فولیکول مو، تامین مواد مغذی، سفت سازی پوست و تقویت بازسازی کلاژن ارائه می دهد. روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت.

دستگاه آکوافیشیال 9 کاره

به عنوان مثال در درمان های میکرودرمابراشن از استخراج دستی استفاده می شود در حالی که در دستگاه هیدروفشیال از نوک خلاuum مانند برای پاکسازی عمیق استفاده میشود . علاوه بر این لایه بردارهای شیمیایی از اسیدهای مختلف استفاده میشود و بیشتر در روشن تر کردن پوست تاثیر دارند در حالی که هیدروفیشیال را می توان برای اکثر درمان های پوستی استفاده کرد. داشتن پوستی لطیف، شفاف و سالم برای هر کسی به خصوص خانم‌ها حائز اهمیت است. بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف به استفاده از محصولات پوستی تولید شده با مواد شیمیایی فراوان روی می‌آورند؛ غافل از اینکه چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای تمام بدن زیان‌بار خواهند بود.

از کجا بدانیم پوستمان کاندید مناسبی برای هیدروفشیال است؟

این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند.

دستگاه اتو صورت درما اف (اتو پوست)

ونوس اسکین سال های زیادی است که در زمینه دستگاه لیزر فعالیت دارد و شما میتوانید جهت سفارش به صورت حضوری تشریف فرما شوید. این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود. با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود.