دستگاه هیدروفیشیال مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست

شما نیازی به کمک حرفه ای یا مشاوره تخصصی ندارید و فقط با کمک راهنمای کاربر می توانید از آن استفاده کنید. همچنین، این روش ایمن و بدون درد است بنابراین، نیازی نیست درباره پیامدهای آن نگران باشید. از آکنه، طاسی سبوره ای، فولیکولیت پیشگیری می کند و پوست را از وجود مایت ها و مواد حساسیت زا رها می کند. این درمان از ترکیبات طبیعی استفاده می کند و بنابراین، به پوست صدمه نمی زند و زمانی که به لایه داخلی پوست نفوذ می کند با پوست واکنش نمی دهد. این روش یک فرآیند ساده و آسان است؛ برای این درمان نیازی به پزشک یا افراد حرفه ای ندارید.

  • اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است.
  • این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود.
  • با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد.
  • قبل از درمان از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و یک هفته قبل از درمان استفاده از ترکیبات شیمیایی را محدود کنید.

این ریز- حباب ها به پاکسازی پوست کمک می کنند، ناخالصی ها، کرم ها و ضایعات را از فولیکول مو حذف می کنند و بدین ترتیب، پوستی روشن تر و درخشان باقی می گذارند. در کنار فرآیند ترمیم پوست، این روش کلاژن را بازسازی می کند، آثار زخم و رنگدانه سازی را کاهش می دهد، جوش های سرسیاه را حذف می کند و پوست شل را سفت می کند. سپس به کمک خاصیت سایندگی ملایم قلم هیدرودرم، از پوست لایه برداری صورت می‌گیرد. در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند. همچنین این مکش ملایم بر روی پوست خاصیتی مانند ماساژ ایفا کرده و افزایش گردش خون در ناحیه صورت را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان‌ها، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد.

معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه آکوافیشیال حال حاضر دنیا

این نوع درمان بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. محلول هیدرو درمابراسیون بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است. کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند؛ فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. همان طور که مطلع هستید قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.

مزایای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

این نور زیبا و جذاب باعث اکسیژن رسانی به سلول های پوست می شود و از پیری زودرس به طور شگفت انگیزی جلوگیری می کند. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید. جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید.

در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است.

دستگاه هایفو اولترا (معرفی و بررسی کامل)

پس از این مرحله منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر می شود و باعث احیای سلامت و زیبایی پوست می شود. این روش سبب لیفت شدن پوست ، رفع سلولیت پوست ، جوانسازی پوست ، درمان منافذ باز ، درمان ترک های پوستی ، رفع چین و چروک های پوست می شود . هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. ویژگی های دستگاه هوشمند زیبایی پوستhycynis بازسازی کلاژن پوست کاهش چین و چروک لیفت کردن پوست بستن منافذ باز کاهش فعالیت غدد چربی و عرق رفع تورم پوست اکسیژن رسانی طبیعی به پوست از درون سفت کننده و جمع… روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد.

این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. این هندپیس دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره خیلی قوی هست و کارایی های زیادی دارد. در زمان انتخاب روش درمان پوست با واتر جت انواعی از گزینه های در دسترس وجود دارند.

علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد. با از بین رفتن این لایه آلودگی، پوست درخشان و صاف شده و بافت آن بهبود خواهد یافت.

تنها چیزی که شما حس می کنید، یک قلم سرد است که به آرامی روی پوست صورت حرکت می کند. تمام کاری که این قلم می کند و باعث زیبایی پوست شما می شود به شرح زیر است. تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود .