در مورد ایمیل های شما و آمادگی ما


ماموریت ما ساده است: برنده شدن در صندوق ورودی. پلتفرمی باشید که برای تحویل سریع و مطمئن ایمیل های خود به آن تکیه می کنید.

ابهام و نگر، کنونی که بسیاری از ما در مورد وضعیت اضطراری ویروس کرونا احساس می‌کنیم، محسوس است. هر یک از ما نگر، های خود را در مورد خودمان، عزیزانمان، اجتماعات و درآمدهایمان داریم. ما این احساسات را نیز در اینجا در FeedBlitz به اشتراک می گذاریم.

بنابراین می‌خواهم در مورد خدمات و ارزش‌ها و آمادگی ما چیزهایی را با شما در میان بگذارم. (این روزها موارد بسیار مهم تری در صندوق ورودی شما وجود دارد که باید مراقب آنها باشید، و من کاملاً می خواهم به آن احترام بگذارم، بنابراین در لیست ما قرار نمی گیرد.)

ماموریت ما بدون تغییر باقی می ماند. ما می خواهیم ایمیل های شما را به طور قابل اعتماد و پیوسته به صندوق ورودی برس،م. و ما خواهیم کرد. سیستم‌ها و سرویس‌های ما، از جمله معماری فناوری اطلاعات، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم قوی و هم انعطاف‌پذیر باشند و حداقل مداخله‌ی انس، برای ادامه کار آنها لازم باشد. ما این پلتفرم را در اینجا برای شما حفظ خواهیم کرد، همانطور که همیشه بدون سر و صدا راه اندازی می کنیم.

همچنین می‌خواهم به شما یادآوری کنم که ما هیچ لیستی با هر اندازه‌ای را دریچه گاز نمی‌گیریم، و اضافه‌ای را هم دریافت نمی‌کنیم. م،ی آن این است: اگر نیاز به ارسال یک ایمیل اضطراری دارید، لطفاً ادامه دهید. بهش فکر نکن فقط انجامش بده هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت و جریمه نمی شوید.

من هم می خواهم این پیشنهاد را تمدید کنم. در حالی که ساعت پشتیب، خود را تغییر نمی دهیم (در یک لحظه به آن می رسم)، اگر به کمک فوری نیاز دارید، لطفاً @FeedBlitz را توییت کنید و پیام شما دیده می شود. نمی‌توانم تضمین کنم که چقدر سریع است، اما در شرایط اضطراری، این راهی است که می‌توان در اسرع وقت، خارج از ساعات عادی توجه ما را جلب کرد.

ارزش های ما، من مقادیر، عبارتند از: من می‌خواهم FeedBlitz مک، باشد که می‌خواهم در آن کار کنم، اگر قبلاً این کار را نکرده بودم. پس از همه، FeedBlitz چیزی بیش از یک دسته سرور است که دور از ذهن هستند. مهمتر از همه، کارمندان من – بسیاری از شما آنها را با نام می شناسید – همه از راه دور کار می کنند و همیشه کار می کنند. ما برای دنیایی از کار از راه دور آماده هستیم، زیرا هر روز با آن زندگی می کنیم.

من به همه ،، که این هفته اینجا کار می کنند یادآوری کرده ام که آنها و خانواده هایشان باید قبل از هر چیز بیایند. اگر در هفته‌های آینده نیاز به زمان داشته باشند، ممکن است این کار را انجام دهند و نه تنبیه می‌شوند و نه از نظر مالی جریمه می‌شوند. (همچنین به همین دلیل است که ما ساعات رسمی پشتیب، خود را تغییر نمی‌دهیم. کارمندان من باید در خانه برای خانواده‌هایشان حضور داشته باشند، درست به همان اندازه که وقتی در محل کار هستند، باید در کنار شما باشند.)

این تعهد من به تیمی است که اینجا ساخته ام.

و این تعهد من به شماست.

اگر بدترین اتفاق بیفتد، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم که متوجه نمی‌شوید، و اگر از خدمات مشتری عقب نشینی کنیم، در این مورد جلوتر خواهیم بود. نه اینکه من انتظار دارم این اتفاق بیفتد، اما باید این نیاز را در نظر داشته باشیم که تا آنجا که می تو،م برای حوادث غیرمترقبه آماده باشیم.

تا آنجا که هر سازم، می تواند، در مواجهه با یک بحران شناخته شده با شدت ناشناخته، فکر می کنیم آماده هستیم. ما هنوز زمان خود را صرف فکر ، در مورد اینکه چه کارهای دیگری می‌تو،م انجام دهیم، و چه کارهای دیگری نباید انجام دهیم، می‌گذر،م تا اطمینان حاصل کنیم که تا زم، که لازم است، درست بماند. برای مأموریت ما – برای به دست آوردن صندوق ورودی برای شما – و وفادار ماندن به ارزش های خود.

خوب بم،د، انتخاب های خوبی داشته باشید، و اگر چیزی از ما یا من نیاز دارید، لطفاً دریغ نکنید که به ما اطلاع دهید.

متش،،

فیل هالوز
مدیر عامل
FeedBlitz


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/619805084/0/feedblitz/