خرید پولیگان ماتیک, فروش پولیگان ماتیک, قیمت پولیگان ماتیک-روژ لب | آرایش

این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. رمز ارز ماتیک در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس بسیار مجرب در بمبئی هندوستان پایه‌گذاری شد. نفر اصلی پروژه به نام جینتی کنانی بود که در زمره حرفه‌ای‌ترین برنامه‌نویسان بلاکچین قرار دارد و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شبکه پالیگان، در توسعه پروژه‌های نسل سوم اینترنت (Web.3) نیز فعالیت دارد. پلتفرم پالیگان، با تکیه بر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و پروژه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند.

  • پیشنهاد ما برای خرید یا فروش Polygon یا هر ارز دیجیتال دیگه معامله در بستر صرافی های آنلاین ارز دیجتال هستش، چرا که این صرافی ها تایید شده و قانونی هستن و اگر مشکلی پیش اومد امکان پیگیری وجود داره.
  • در این فرایند یک شبکه بلاک چین در لایه دوم اتریوم قرار گرفته و برخی از کاربرد ها و خدمات ارائه شده توسط این اصلی را به عهده می گیرد.
  • ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد.
  • این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است.
  • در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال پالی گان یکی از رمز ارز های بسیار خاص در بازار است که شبکه بلاک چین آن به صورت اختصاصی برای ارتقاء شرایط کیفی خدمات در بلاک چین اتریوم توسعه پیدا کرده است. بلاک چین پالی گان این شرایط و ویژگی را دارد که می تواند پلی میان بلاکچین های مختلف بوده و به نوعی ارتباط دهنده آنها باشد. دقت کنید که ایجاد ارتباط میان شبکه های بلاکچین می‌تواند تمام مزیت های موجود در چندین شبکه را به صورت همزمان برای کاربر ایجاد کند و از طرف دیگر نواقص موجود در یک شبکه را از این طریق حذف نماید. تمام این مزیت ها و کاربرد ها باعث شده تا ارز دیجیتال پالی گان تبدیل به یکی از رمز ارز های بسیار عالی برای خرید و سرمایه گذاری شود. اما لازم به توضیح است که کاربران باعث شناخت کافی نسبت به ابن ارز دیجیتال و شرایط آن پیدا نمایند تا یک سرمایه‌گذاری کاملاً مطمئن برای خود رقم بزنند. از این رو در این مقاله با شما همراه شده ام تا به صورت کامل شرایط و ویژگی های ارز دیجیتال پالی گان و شبکه بلاکچین آن را مرور کرده و نکات لازم برای سرمایه گذاری و خرید این ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم.

قیمت لحظه ای

در حال حاضر ارز بیت کوین جزء بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و ارزش مالی آن در بازار ۴۴،۹۰۰ دلار می باشد. در سال ۲۰۲۱ تعداد بسیاری از شرکت‌ های بزرگ جهان ارز بیت کوین را خریداری کرده‌اند. طرفداران ارز بیت کوین رفته رفته بر تعدادشان افزوده می شود اگر می خواهید یکی از ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری سال ۲۰۲۱ انتخاب کنید به نظر من ارز بیت کوین بهترین انتخاب می تواند باشد.

این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد. عدم برخورداری از بلاک‌چین خودمختار؛ پالیگان یک پلتفرم لایه دوم محسوب می‌شود که موازی با اتریوم فعالیت دارد. در واقع، اگر اتریوم به هر دلیلی دچار مشکل شود، رمز ارز ماتیک نیز به دنبال آن ارزش خود را از دست خواهد داد. هم‌چنین باید متذکر شد که در ساختار این شبکه از الگوریتم مخصوص POS استفاده شده است. همان‌طور که می‌دانید، هر یک از ارزهای دیجیتال ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که شما باید بر اساس آن‌ها تصمیم بگیرید که از ارز دیجیتال استفاده کنید یا خیر! در ادامه ویژگی‌های رمز ارز ماتیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با آن آشنا شوید و تصمیم درستی برای استفاده از آن بگیرید.

در حقیقت می‌توان گفت پلاسما به پیشنهاد Vitalik Buterin و Joseph Poon مورد استفاده قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از آن مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم را برطرف کنند. لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود. شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید. امکان انجام معامله به صورت حرفه‌ای در بازار پالی گان به تتر در صرافی تبدیل در اختیار دارید. بسیاری از تحلیل گران قیمت متیک را به دلیل تاثیرات عملکرد فوق العاده بلاکچین آن و ارائه یک زیر ساخت بسیار مناسب برای قراردادهای هوشمند بلاکچین اتریوم ، بسیار صعودی پیش بینی کرده اند. عموم افراد فعال در بازار ارز دیجیتال، شاهد سرعت باورنکردنی رشد قیمت توکن MATIC از سال 2019 با رشد قیمتی بیش از درصد بوده اند.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود.

سوالات متداول پالی‌گان

ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند. اگر موفق به انجام این دو هدف شود می‌تواند پیشرفت بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایجاد کند. در فوریه 2021، راه‌حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum Matic Network با نام تجاری Polygon ارائه شد. طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید. هم‌چنین از طرفی ارز دیجیتال ماتیک، توکن ارائه شده در پلتفرم پالیگان نیز است؛ به همین دلیل می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد. در ادامه به برخی از زمینه‌هایی که این رمز ارز در آن‌ها کاربرد دارد اشاره خواهیم کرد.

WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند. ارز دیجیتال eCash چیست و چه کاری انجام می دهد پروژه eCash بر اساس موفقیت بیت‌کوین کش استوار است و مأموریت خود را برای ارائه سیستم نقدی الکترونیکی… صرافی های ارز دیجیتال ای کش eCash پروژه eCash بر اساس موفقیت بیت‌کوین کش استوار است و مأموریت خود را برای ارائه سیستم نقدی الکترونیکی…

آن دسته از اعضای این شبکه که مایل نیستند اعتبارسنج شوند، می توانند توکن های خود را به اعتبارسنج دیگری سپرده و به این طریق در روند استیکینگ آنها شرکت و پاداش کسب کنند. پالی گان جهت دستیابی به درجه بالایی از تمرکززدایی، علاوه بر مکانیزم اثبات سهام، از تولیدکنندگان بلاک نیز استفاده می کند. این تولیدکنندگان بلاک با استفاده از مکانیسم های ضد تقلب به زنجیره های اصلی می پیوندند.