خرید پالیگان ماتیک MATIC فروش Polygon صرافی تبدیل-روژ لب | آرایش

خطر اصلی در همین مرحله اتفاق می‌افتد جایی که هکر‌ها و بدافزار‌ها امکان بلوکه کردن پول شما را در حین این انتقال دارا هستند. برای حل مشکل مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم 1، نیازمند پروژه های لایه دوم هستیم تا بتوانیم تراکنش هایی سریع تر و ارزان تر را در شبکه اتریوم داشته باشیم. پلتفرم پالیگان یکی از موفق ترین بلاکچین های لایه دوم برای اتریوم است که هزینه معاملات در زنجیره های جانبی این پلتفرم توسط توکن بومی آن یعنی توکن متیک پرداخت می شود. ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است. با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد.

تقریباً هیچ کدام از بلاک چین های تعریف شده در لایه دوم اتریوم کارکرد های پالی گان را نداشته و شبکه پالی گان در این زمینه یک تافته جدا بافته است. همین مزیت ها و کاربردها کم کم باعث افزایش استفاده از آن در میان کاربران شده و در نهایت محبوبیت آن را در بازار به دنبال داشت. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید مجله خبری میکاپ لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است.

  • چانگ پنگ ژائو می‌گوید که ۹۹درصد افرادی که ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول شخصی نگهداری کنند، به احتمال زیاد آن را به طریقی از دست خواهند داد.
  • یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال ماتیک می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد.
  • یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند.
  • در صورتی که اگر از خدمات صرافی‌ تبدیل در این باره استفاده نمایید به دلیل حجم بسیار بالای خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان امکان دسترسی سریع شما به این رمز ارز وجود خواهد داشت.
  • Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است.

در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . به طور معمول، در اوکی اکسچنج، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود.

بعد از رسیدن به اوج قیمتی خود اصلاح قیمتی را در پیش گرفت و این اصلاح تا محدوده 0.6دلار پایان یافت . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید .

چگونه ماتیک (MATIC) را بفروشیم ؟

این سطح از آشنایی می تواند برای شما هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مفید باشد. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است. در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند.

بیت‌فارمز اعلام کرده است که ۱۸۰ روز فرصت دارد تا خود را با الزامات نزدک منطبق کند. این شرکت برای انطباق با الزامات نزدک، حداقل باید ۱۰ روز پیاپی و تا قبل از ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) قیمت هر سهم آن باید به یک دلار برسد. طبق گزارش جدید چین‌آلیسیس، زیان تحقق‌یافته هفتگی حاصل از فروپاشی FTX در اوج خود به ۹میلیارد دلار رسیده و از آن زمان هر هفته کاهش یافته است. به گفته چین‌آلیسیس، این داده نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران پیش از فروپاشی FTX، شاهد بحران‌های بزرگ‌تری در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند.

Polygon(MATIC)

نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش پالی گان (ماتیک نتورک) رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین. قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) ممکنه تغییراتی داشته باشه که در صورت خرید پالی گان (ماتیک نتورک)و افزایش قیمت سود خواهید برد و در صورت کاهش قیمت ممکن است خدای نکرده متضرر شوید. قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است. بالاترین قیمت ارز دیجیتال ماتیک، در تاریخ 27 دسامبر 2021 (6 دی 1401) معادل 2.92 دلار بوده که اکنون اختلاف بسیاری با آن دارد.

خرید و فروش ماتیک

پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا. تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم.

شبکه پالی گان دارای یک ارز دیجیتال اختصاصی به نام ماتیک و اولین پلتفرم دارای ساختار مناسب برای افزایش مقیاس‌پذیری و توسعه زیرساخت اتریوم است. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس به‌منظور فراهم کردن بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری، امکان خرید ارز دیجیتال ماتیک را در پلتفرم معاملاتی همتا به همتای خود فعال کرده است. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند.