خرید پالیگان ماتیک MATIC فروش Polygon صرافی تبدیل-روژ لب | آرایش

پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است. پلتفرم پالیگان در پی رفع محدودیت ‌های اصلی اتریوم مانند ضعف در توان عملیاتی و ضعف در تجربه کاربری (تاخیر در معاملات) است. با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد.

وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود. پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود.

  • پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست.
  • اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال ماتیک هستید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد پایین، آن را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید.
  • پالیگان یا اینترنت بلاکچین اتریوم، در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس هندوستانی راه‌اندازی شد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌های آن را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
  • ارز دیجیتال پالی ‌گان را به راحتی می‌توان یکی از آینده دار‌ترین رمز ارزهای موجود در بازار در نظر گرفت.
  • الگوریتم اثبات سهام رمز ارز ماتیک، این امکان را در اختیار مکانیزم اجماع قرار می‌دهد تا هر کدام از بلاک‌های شبکه را به صورت جداگانه اعتبار‌سنجی کند.
  • برای خرید ارز متیک شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید .

رمزارز ماتیک ممکن است در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری سود آور دیده شود. باتوجه‌به پیش بینی قیمت‌ها، توکن‌های ماتیک ممکن است در سال ۲۰۲۱ به ۳٫۰۵ دلار، در سال ۲۰۲۵ به ۵٫۵ دلار و در سال ۲۰۲۸ به ۹٫۴۱ دلار برسند. اخیراً در صرافی رمزینکس این امکان اضافه شده است که کاربران به محض ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز می‌توانند ماتیک بخرند و بدون محدودیت واریز ریالی داشته باشند. از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند. بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود.

مزایای خرید پالی گان (ماتیک نتورک)

حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد. در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود.

در بازار ارزهای دیجیتال داشتن یک تیم پشتیبان قدرتمند و فعال می تواند بهترین پشتوانه برای یک ارز دیجیتال باشد و البته آینده درخشانی نیز برای آن به وجود آورد. ارز دیجیتال پالی گان از این جهت شرایط خوبی داشته و به همین دلیل است که درصد قابل توجهی از سرمایه گذاران بازار روی آینده پالی گان بسیار خوشبین هستند. لازم به توضیح است که شبکه بلاکچین مورد استفاده در لایه دوم اتریوم بایستی از نظر قدرت و شرایط به گونه ای باشد که امکان ارائه خدمات لایه اصلی را داشته و از نظر امنیتی نیز در شرایط ایده آل قرار بگیرد. شبکه های بلاک چین مختلفی برای این منظور توسعه پیدا کرده اند که پالی گان را می توان بهترین گزینه برای این منظور تعریف کرد. در بلاک چین پالی گان از یک تکنولوژی بسیار پیشرفته به نام پلاسما استفاده شده که باعث می‌شود تا با حفظ کامل امنیت، سرعت اجرای تراکنش ها و همچنین قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم چندین برابر افزایش پیدا کند. ارز دیجیتال ماتیک نیز تو که بومی بلاک چین پالی گان است که برای پرداخت هزینه ها در شبکه این رمز ارز مورد استفاده قرار می گیرد.

لایه امنیتی (Security Layer)

درب بلاک چین پالی گان از الگوریتم اثبات سهام برای تایید تراکنش ها استفاده می شود که خود شبکه اتریوم نیز در حال حاضر بعد از مرج به چنین شرایطی تغییر کاربری داده است. با توجه به حضور رقیب های ارزشمند مانند IMX، بسیاری از توسعه دهندگان قرارداد های هوشمند متمایل به استفاده از یک بلاکچین با ویژگی های مقیاس پذیری بالا، امنیت کافی و در عین حال ارزان بودن می شوند. بدین ترتیب پلتفرم متیک در تلاش است تا با افزایش کاربرد های پلتفرم و بلاکچین خود، یک انتخاب مناسب برای کاربران و توسعه دهندگان باشد. با مطالعه مقاله ”تحلیل قیمت ماتیک” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با احتمال های ممکن برای حرکت قیمت توکن MATIC آشنا می شوید.

وقتی یک شبکه بلاک چین برای برطرف کردن چالش هایی مانند مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزد های تراکنش ها در بازار تعریف می شوند عملاً باید قابلیت های بسیار زیادی داشته باشد. از این گذشته شرایط فوق العاده خاصی نیز برای چنین و عرضی بایستی در نظر گرفته شود تا امکان رقابت آن به عنوان یک ارز دیجیتال در بازار نیز فراهم آید. اصلی ترین و مهمترین دلیلی که باعث محبوبیت و معروف شدن ارز دیجیتال پالی گان و شبکه ها نشده کیفیت و کارایی فوق العاده ویژه این رمز ارز است.

این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز مجله خبری میکاپ را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند. برای خرید ارز دیجیتال MATIC می توانید به صرافی های معتبر مانند تتر ایران مراجعه کرده و با بهترین قیمت انواع رمز ارز ها را خریداری نمایید.

با توجه به اینکه شبکه پالی ‌گان از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌نماید امکان استخراج ارز دیجیتال وجود ندارد. در اواخر سال 2023 و شروع سال 2024، میتوان انتظار داشت با شروع Halving بیت کوین، بازار ارز دیجیتال پس از گذشت از یک زمستان نزولی وارد بولرانی جدید شود. Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal در سال 2017 موفق به بنیان گذاری پروژه Matic Network شدند که با گذشت زمان نام آن را به Polygon تغییر داده اند. به وسیله سابقه درخشان بنیان گذاران ارز متیک در کمپانی WalletConnect و همچنین توسعه موتور اتریوم توانستند در سال 2019 با موفقیت و به صورت رسمی، ارز دیجیتال متیک را به بازار ارز دیجیتال عرضه کنند. در بازار معاملاتی یا همان رمزینکس تریدر سفارش خرید پالی‌گان خود را به دو صورت سفارش خرید محدود سفارش خرید سریع ثبت کنید. سفارش‌گذاری با قیمت مدنظر خود در بازار، سفارش محدود و ثبت سفارش بر اساس قیمت تعیین شده توسط فروشندگان، سفارش سریع است.