خرید متیک MATIC فروش Polygan قیمت لحظه ای متیک والکس

وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. قیمت ماتیک در ششم دی ۱۴۰۰ موفق شد به بالاترین حد خود یعنی ۲.۹۲ دلار برسد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید. با سرعت بالا و هزینه کارمزد پایین‌تر، ماتیک کوین به انتخاب اول توسعه دهندگان و ارائه دهندگان سرویس‌های بلاک چینی تبدیل می‌شود.

  • در حال حاضر تعداد کل واحد های قابل عرضه ماتیک 10,000,000,000 است که مقدار 6,289,220,000 از آن توکن های در گردش می باشد.
  • برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید.
  • آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند.

فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. پروتکل قابلیت همکاری مبتنی‌بر پولکادات t3rn که با هدف تسهیل تراکنش‌ها بین بلاک چین‌های مختلف راه‌اندازی شده است، به‌تازگی ۶.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

کیف پول های پالی گان (ماتیک)

این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند. پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید. باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد. بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد.

ارزدیجیتال ماتیک Matic چیست؟

پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک به تدریج تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۰٫۶۹ دلار کاهش یافت. ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد.

نگاه بنیادین به Polygon

در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود. انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است. صنعت بازی‌های ویدیویی به شدت متمرکز هستند و مردم روی مالکیت دارایی‌های دیجیتال خود که با پول واقعی برای آن‌ها پول داده‌اند، کنترل ندارند.