خرید متیک MATIC فروش Polygan قیمت لحظه ای متیک والکس

ناظر اصلی بازار ارزهای دیجیتال ازبکستان ، طبق اعلامیه رسمی که منتشر کرده است، خبر از اعطای مجوز فعالیت برای دو پلتفرم معاملاتی در این کشور داده است. گفتنی است از ژانویه ۲۰۲۳، صرفاً شرکت‌های دارای مجوز، مجاز به ارائه خدمات به شهروندان ازبکستان خواهند بود. کوین‌نیک مارکت دستیار شما در دنیای ارزهای دیجیتاله در این راه هر کاری از دستش بربیاد برای بهبود تجربه‌های خرید و فروش رمزارز انجام می‌ده. به دلیل سرعت بالاتر صرافی‌های متمرکز و باگ کمتر، مردم زیاد به سراغ صرافی‌های غیرمتمرکز نمی‌روند. اما پالیگان و ارز دیجیتال آن این مشکل را حل کرده و در کسری از ثانیه و با امنیت بالا، تراکنش‌های غیرمتمرکز را تکمیل می‌کند.

پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید. از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید.

  • دقیقا همین تغییر بود که باعث شد قیمت ارز دیجیتال ماتیک در سال ۲۰۲۱ اوج بگیرد.
  • تاکنون پالی گان بیش از 50 DApp را در زنجیره جانبی اتریوم مستقر کرده است.
  • هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد.
  • نکته جالبی که در مورد ارز متیک و شبکه پالی گان وجود دارد، ارائه یک روش بهینه برای مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم است.
  • در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد.

پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. برای خرید ارزهای دیجیتال باید قیمت روزانه آن‌ها را بررسی کرده و با تحلیل آن‌ها، برای خرید ارزهای دیجیتال اقدام کنید. ارز دیجیتال ماتیک از زمان عرضه با قیمتی کمتر از 0.05 دلار معامله می‌شد. رفته‌ رفته قیمت ارز ماتیک به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت، اما به بالاتر از سه دلار نرسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک در تاریخ 18 فوریه 2022 حدود 1.60 دلار معامله شده است.

نظرات کاربران درباره خرید ماتیک

خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود. ارز متیک باعث می‌شود که شبکه‌های مختلف بلاک چین با شبکه اتریوم سازگار و هماهنگ شوند. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. توکن ماتیک با بازده سالانه 8,079.19 درصد در رتبه 16 بازار قرار گرفته است.

مزایای خرید پالی گان (ماتیک نتورک)

طبق جدول زمان‌بندی، تمامی توکن‌های ارز متیک تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید. فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد. تمرکز بر کاربرپسندی و راحتیه که مزیت بزرگی در دنیای ارز های دیجیتال محسوب میشه و پذیرش یک ارز رو در بین مردم افزایش میده. در حال حاضر باید صبر کنید ببینید بیت کوین تا چند ریزش خواهد کرد و در کف های پائینی بخرید.

ارز دیجیتال ماتیک MATIC با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است و توکنی مبتنی بر اتریوم می‌باشد. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به پالیگان Polygon تغییر نام داد. پالی‌گان، پلتفرمی است که به تمام توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند. پالی گان ترکیبی از ویژگی‌های یک بلاک چین مستقل مانند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری در کنار ویژگی‌های شبکه اتریوم مانند امنیت و قابلیت همکاری است. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است.

برای استفاده از صرافی‌های خارجی لازم است تا ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. ولی به طور کلی توصیه می‌شود از صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال ماتیک استفاده نمایید. برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید. نکته مهم در خرید پالی گان (ماتیک نتورک) این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد.

جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. رشد ارزش قیمت ارز دیجیتال ماتیکاولین اوج‌گیری ارز دیجیتال ماتیک کوین، پس از ورود این رمزارز در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۱ صورت گرفت. با این حال با سقوط قیمت بیت کوین، ماتیک نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱٫۶۲ دلار رسید.