خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا-روژ لب | آرایش

حین اینکه شما مشغول به خرید پالی‌گان هستید، فرایند احراز هویت شما بعد از چند روز تکمیل خواهد شد و قادر به فعالیت در سطح طلایی بدون محدودیت خواهید بود. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد. به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد.

  • درب بلاک چین پالی گان از الگوریتم اثبات سهام برای تایید تراکنش ها استفاده می شود که خود شبکه اتریوم نیز در حال حاضر بعد از مرج به چنین شرایطی تغییر کاربری داده است.
  • هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید.
  • تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است.
  • طبق بررسی‌های صورت گرفته در هر ثانیه 65 هزار تراکنش در این پلتفرم انجام می‌شود، بنابراین می‌توان گفت که توان و قدرت عملیاتی بالایی دارد.

امکان برداشت ارز دیجیتال پالی گان بعد از خرید این رمز ارز را در کمترین زمان ممکن در اختیار خواهید داشت. ما در سرمایه گذاری بین المللی آداس امیدواریم که با مطالعه این مقاله به طور کامل با ”تحلیل قیمت ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ” به طور کامل آشنا شده باشید . شما می توانید با اشتراک گذاری این مقاله منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس به پیشرفت ما کمک کنید و با ارسال نظر هایتان به بهینه سازی این مقاله نیز کمک کنید.

کارمزد خرید و فروش پالی گان

MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود. از این توکن برای خدمات پرداخت در پالی گان، به عنوان یک رمزارز تسویه حساب کار می کنند. کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند.

بررسی تاریخچه قیمتی ماتیک

برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد.

هم‌چنین توجه کنید که مسئول اموری چون تولید بلاک، جمع‌آوری اطلاعات تراکنش‌ها و اجماع محلی بر عهده این لایه است. این سیستم چند زنجیره‌ای مشابه دیگر شبکه‌ها همچون پولکادات ، کازماس ، اولانچ و امثالهم است، با این تفاوت که امنیت، آزادی و اکوسیستم فعال اتریوم را نیز در اختیار دارد. این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد. تمرکز بر کاربرپسندی و راحتیه که مزیت بزرگی در دنیای ارز های دیجیتال محسوب میشه و پذیرش یک ارز رو در بین مردم افزایش میده.

هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. پلتفرم معاملاتی تبدیلمکانی امن و مطمئن برای خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌باشد. تبدیل یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوینو تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی می‌باشد. به دلیل تعداد کاربران قابل توجه حجم بالایی از معاملات پالی گان را شاهد خواهید بود که این امر شرایط لازم برای خرید و فروش این رمز ارز را در هر حجمی برای شما در کمترین زمان ممکن فراهم می‌آورد.