خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا-روژ لب | آرایش

پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است. پلتفرم پالیگان در پی رفع محدودیت ‌های اصلی اتریوم مانند ضعف در توان عملیاتی و ضعف در تجربه کاربری (تاخیر در معاملات) است. با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد.

  • بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.
  • رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند.
  • شبکه بلاکچین پالی گان رابط کاربری بسیار ساده و روان ای داشته و از این رو کاربران به راحتی می‌توانند از این رمز ارز و شبکه آن استفاده نمایند.
  • این لایه یکی از مهم‌ترین و موثرترین لایه‌های در نظر گرفته شده برای شبکه ماتیک است؛ چراکه زنجیره‌های پالیگان در این لایه وجود دارند و باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شوند.

به این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین اتریوم نیز داده شده چرا که ماموریت اصلی پالیگان، ایجاد راه‌ حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در شبکه اتریوم است. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است. با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

پس از این فراز و نشیب روند صعودی جدید برای قیمت ارز متیک آغاز شده است و سقف قیمتی 2.9 دلار ثبت شده است و سرمایه گذاران را مجاب به تحلیل برای بهترین ناحیه قیمتی برای خرید کرده است. همزمان با فراهم شدن امکان معامله توکن متیک در صرافی بایننس در اواخر آپریل 2019، روندی صعودی آغاز شد و با گذشت 5 هفته سقف قیمتی 0.045 دلار با رشدی بیش از 1600 درصد برای متیک ثبت شد. پس از آن روندی نزولی برای قیمت آغاز شد و تا تاریخ 28 دسامبر 2020، قیمت در کانال 0.01 دلار و 0.03 دلار حرکت می کرد. در خرید سریع پالی‌گان سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن و حتماً صورت خواهد گرفت اما در سفارش محدود خرید پالی‌گان تکمیل سفارش به تطابق قیمت سفارش خرید شما با قیمت سفارش فروش دیگر کاربران بستگی دارد.

قیمت لحظه ای پالیگان

وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان مجله خبری میکاپ نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود. پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود.

کیف پول های ارز ماتیک (MATIC)

با توجه به اینکه شبکه پالی ‌گان از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌نماید امکان استخراج ارز دیجیتال وجود ندارد. در اواخر سال 2023 و شروع سال 2024، میتوان انتظار داشت با شروع Halving بیت کوین، بازار ارز دیجیتال پس از گذشت از یک زمستان نزولی وارد بولرانی جدید شود. Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal در سال 2017 موفق به بنیان گذاری پروژه Matic Network شدند که با گذشت زمان نام آن را به Polygon تغییر داده اند. به وسیله سابقه درخشان بنیان گذاران ارز متیک در کمپانی WalletConnect و همچنین توسعه موتور اتریوم توانستند در سال 2019 با موفقیت و به صورت رسمی، ارز دیجیتال متیک را به بازار ارز دیجیتال عرضه کنند. در بازار معاملاتی یا همان رمزینکس تریدر سفارش خرید پالی‌گان خود را به دو صورت سفارش خرید محدود سفارش خرید سریع ثبت کنید. سفارش‌گذاری با قیمت مدنظر خود در بازار، سفارش محدود و ثبت سفارش بر اساس قیمت تعیین شده توسط فروشندگان، سفارش سریع است.

درب بلاک چین پالی گان از الگوریتم اثبات سهام برای تایید تراکنش ها استفاده می شود که خود شبکه اتریوم نیز در حال حاضر بعد از مرج به چنین شرایطی تغییر کاربری داده است. با توجه به حضور رقیب های ارزشمند مانند IMX، بسیاری از توسعه دهندگان قرارداد های هوشمند متمایل به استفاده از یک بلاکچین با ویژگی های مقیاس پذیری بالا، امنیت کافی و در عین حال ارزان بودن می شوند. بدین ترتیب پلتفرم متیک در تلاش است تا با افزایش کاربرد های پلتفرم و بلاکچین خود، یک انتخاب مناسب برای کاربران و توسعه دهندگان باشد. با مطالعه مقاله ”تحلیل قیمت ماتیک” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با احتمال های ممکن برای حرکت قیمت توکن MATIC آشنا می شوید.

ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد. البته برای تحلیل درست این ارز دیجیتال باید نگاهی به وضعیت قیمت‌ بیت کوین نیز داشته باشید، چرا که شرایط این ارز نیز می‌تواند بر رشد ارز ماتیک تاثیر بگذارد. در صورت نیاز به نگهداری از ارز دیجیتال پالی گان در حساب صرافی تبدیل بالاترین سطح امنیت برای شما فراهم آمده است. این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. پلاسما، یک گام اصلی در جهت دستیابی به مقیاس پذیری بیشتر اتریوم به شمار می رود.چارچوب پلاسما متشکل از چندین زنجیره است و همه ی این زنجیره ها یک زنجیره اصلی دارند.به زنجیره های کوچکتر، زنجیره های پلاسما گفته می شود.

این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند. برای خرید ارز دیجیتال MATIC می توانید به صرافی های معتبر مانند تتر ایران مراجعه کرده و با بهترین قیمت انواع رمز ارز ها را خریداری نمایید.

وقتی یک شبکه بلاک چین برای برطرف کردن چالش هایی مانند مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزد های تراکنش ها در بازار تعریف می شوند عملاً باید قابلیت های بسیار زیادی داشته باشد. از این گذشته شرایط فوق العاده خاصی نیز برای چنین و عرضی بایستی در نظر گرفته شود تا امکان رقابت آن به عنوان یک ارز دیجیتال در بازار نیز فراهم آید. اصلی ترین و مهمترین دلیلی که باعث محبوبیت و معروف شدن ارز دیجیتال پالی گان و شبکه ها نشده کیفیت و کارایی فوق العاده ویژه این رمز ارز است.