خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک

اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که شبکه پالی گان راه‌اندازی شد؛ سه نفر از مجرب‌ترین توسعه‌دهندگان سیستم‌های بلاک چین و یک مشاور ارشد امور تجاری با سندیپ نیلوال ، جینت کانانی و آنوراگ آرجون این پروژه را استارت زدند. ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند. از ارز متیک برای تسهیل اکوسیستم پرداخت در پالی گان استفاده می‌شود؛ این ارز دیجیتال هم‌اکنون به عنوان شاهرگ هزینه‌های تراکنش در سیستم پالی گان محسوب می‌شود. فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود.

  • برای خرید متیک شما میتوانید در مجموعه ما در 3 قدم این ارز راخریداری نمائید.
  • اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.
  • تأییدکننده‌های MATIC باید این توکن را استیک کنند تا با ایجاد هر بلاک، پاداش آن را بگیرند.
  • با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است.
  • پول نو همراه شماست تا تجربه‌ای مطلوب از خرید متیک و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید.

در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است. در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال ماتیک MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم. پلتفرم پالی گان از جمله پلتفرم هایی می باشد که هدف آن افزایش مقیاس پذیری می باشد. رمز ارز ماتیک MATIC از جمله توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و از این توکن به عنوان یک واحد پرداخت در شبکه استفاده می شود.

قیمت لحظه ای پالی گان (ماتیک) + نمودار قیمت 🖥️ آذر ۱۴۰۱

آن دسته از اعضای این شبکه که مایل نیستند اعتبارسنج شوند، می توانند توکن های خود را به اعتبارسنج دیگری سپرده و به این طریق در روند استیکینگ آنها شرکت و پاداش کسب کنند. پالی گان جهت دستیابی به درجه بالایی از تمرکززدایی، علاوه بر مکانیزم اثبات سهام، از تولیدکنندگان بلاک نیز استفاده می کند. این تولیدکنندگان بلاک با استفاده از مکانیسم های ضد تقلب به زنجیره های اصلی می پیوندند. تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم. مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد.

دامیننس پالیگان (MATIC)

گفتنی است پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX، جامعه ارزهای دیجیتال به‌شدت به ذخیره دارایی‌ها در کیف پول‌های سرد تمایل پیدا کرده‌ و اعتماد به صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین رو به کاهش است. همه صرافی‌ها برای تراکنش‌های شما کارمزد در نظر می‌گیرند، اما در صرافی اکسبیتو تلاش بر این است تا با در نظر گرفتن کمترین کارمزد و بالاترین امنیت، تجره معاملاتی خوبی را در بازار ارزهای دیجیتال برای شما فراهم کند. بعد از گذشت زمان و با افزایش تعداد معاملات، شما از اعتبارات ویژه‌ای در صرافی آنلاین اکسبیتو برخوردار خواهید شد.

نحوه فروش در والکس

سلام بله میشه به شرطی که یک ارز همانند تتر در تراست ولت داشته باشید و تبدیل کنید اما میتوانید از طریق سایت ما هم ارز ماتیک با کارت بانکی بخرید. نظر تحلیلگران در مورد آینده سروم SRM هزینه های بالای فی شبکه اتریوم و تراکنش های آهسته باعث خلاقیت در دنیای ارزهای دیجیتال شده است. کیف پول های نرم افزاری زیادی هستند که شما میتوانید ارز های دیجیتال خود را در آنها نگهداری کنید اما ما چند کیف پول معتبر و جهانی را برای نگهداری ارز ماتیک به شما معرفی خواهیم کرد . توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید . چنانچه در امر خرید و فروش با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید .