خرید ماتیک، فروش ارز Polygon، قیمت ارز ماتیک پینگی

در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. شرکت کانسنیس که کیف پول متامسک را اداره می‌کند در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در به‌روزرسانی اخیر هیچ تغییری در داده‌هایی که این پلتفرم از کاربران خود جمع‌آوری می‌کند ایجاد نشده است. این بیانیه در واکنش به انتقادات برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که اعلام کرده بودند متامسک در به‌روزرسانی اخیر خود IP و آدرس کیف پول کاربرانش را جمع‌آوری می‌کند.

  • صرافی‌ها از نظر کیفیت خدمات و قیمت خرید و فروش می‌توانند متفاوت باشند.
  • برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت.
  • توکن ماتیک برای مشارکت در شبکه از طریق رای دادن، کمک به امنیت، استیکینگ و کارمزد شبکه استفاده می‌شود.

جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند. با استفاده از ماتیک می‌توان در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز امور پرداختی را انجام داد. طراحی پلتفرم پلی گان به گونه ای می باشد که از یک ساختار چهار لایه به شرح زیر تشکیل شده است. قبل از شروع همکاری با پلی گان، وی به عنوان مدیر عامل Scopeweaver و مدیر فنی گروه Welspune فعالیت کرده بود. چشم یک تحلیل کلی از ماتیک گذاشتیم البته میتوانید در انتهای مطلب مشاهده کنید. تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد .

ارز متیک چیست؟

به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند. باتوجه به تحریم کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی و خطرات مرتبط با بلوکه شدن دارایی‌ها، پیشنهاد می‌شود ارز متیک را از یک صرافی معتبر داخلی مانند والکس با خیال راحت و با قیمت جهانی خریداری کنید. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.

شبکه های اجتماعی

در هر مرحله از فرایند خرید و فروش در کنار شماییم و در صورتی که پرسشی داشته باشید پشتیبانی پول نو همواره در دسترس و پاسخگوی شماست. ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد. رمز ارز متیک به صورت اختصاصی توسط شبکه پالی گان ارائه می‌شود؛ شبکه‌ای که به عنوان اولین پلتفرم مناسب و ایده‌آل برای مقیاس‌پذیری اتریوم و توسعه زیرساخت‌های آن محسوب می‌شود. پاشنه آشیل شبکه پالی گان با عنوان Polygon SDK شناسایی می‌شود؛ این فاکتور در اصل، یک چارچوب منعطف و اساسی است که از ایجاد برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود.

با توجه به توسعه عظیم شبکه Polygon، انتظار می رود قیمت ماتیک در آینده با رشد چشمگیری رو به رو شود. در حال حاضر تعداد کل واحد های قابل عرضه ماتیک 10,000,000,000 است که مقدار 6,289,220,000 از آن توکن های در گردش می باشد. البته 16 درصد از کل عرضه توکن ماتیک، به بنیانگذاران آن اختصاص یافته است. طبق آمار و محاسبات، عرضه تمامی توکن های ماتیک تا سال 2022 متوقف خواهد شد. پس از واریز ریال به کیف پول خود به بخش خرید و فروش سریع بروید و ارز MATIC را انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت سفارش خرید بزنید، بلافاصله دارایی به کیف پول شما اضافه می‌شود.