خرید ماتیک، فروش ارز Polygon، قیمت ارز ماتیک پینگی

پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. برای خرید ارزهای دیجیتال باید قیمت روزانه آن‌ها را بررسی کرده و با تحلیل آن‌ها، برای خرید ارزهای دیجیتال اقدام کنید. ارز دیجیتال ماتیک از زمان عرضه با قیمتی کمتر از 0.05 دلار معامله می‌شد. رفته‌ رفته قیمت ارز ماتیک به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت، اما به بالاتر از سه دلار نرسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک در تاریخ 18 فوریه 2022 حدود 1.60 دلار معامله شده است.

  • جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند.
  • این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد.
  • برای خرید ارز دیجیتال MATIC می توانید به صرافی های معتبر مانند تتر ایران مراجعه کرده و با بهترین قیمت انواع رمز ارز ها را خریداری نمایید.
  • توصیه میکنیم راه و چاه ورود به دنیای جذاب و البته پرسود ارز های دیجیتال رو یاد بگیرید و با مسیر پیشرفت تکنولوژی همراه بشید.
  • وجود شبکه‌هایی مانند سوشی‌سواپ و آوی، به تنهایی باعث شده تا پالیگان به یک شبکه بزرگ و مهم برای اتریوم تبدیل شود و قیمت ارز دیجیتال ماتیک را افزایش دهد.

صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود. SafePal S1این کیف پول بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت را پشتیبانی کرده و یکی از کیف پول‌ های معتبر سخت افزاری ارزهای دیجیتال است. مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است.

ارزدیجیتال ماتیک Matic چیست؟

جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. رشد ارزش قیمت ارز دیجیتال ماتیکاولین اوج‌گیری ارز دیجیتال ماتیک کوین، پس از ورود این رمزارز در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۱ صورت گرفت. با این حال با سقوط قیمت بیت کوین، ماتیک نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱٫۶۲ دلار رسید.

ارزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ماتیک

مجموعه پی ام ایکسچنج هیچ گونه کارمزد دلاری و کارمزد خدمات از کاربر دریافت نمیکنید و تمامی قیمت ها با قیمت مارکت جهانی محاسبه میگردد. ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت. رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است. شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید .

بیت کوین یا اتریوم؟ کدام‌یک عملکرد بهتری در ماه‌های آینده خواهد داشت؟

برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد.