خرید رژ لب مایع اصل خارجی قیمت جدیدترین مدل ها در سوراو-روژ لب | آرایش

رژ لب با دوام و ماندگاری بالا برای این منظور طراحی و تولید شده است. پوست لب ها نیز مانند پوست قسمت های مختلف بدن دچار خشکی و ترک می شود. بنابراین لازم است از یک مرطوب کننده لب مناسب و استاندارد استفاده نمود. در صورتی که در مناطق گرم، خشک یا گرم و خشک زندگی می کنید، استفاده از مرطوب کننده لب باید در اولویت های شما قرار گیرد. همین مورد سبب می شود که علاوه بر افزایش درخشندگی لب ها، ترمیم و تقویت پوست لب را نیز به دنبال داشته باشد. از رژ های ساتن گرچه می توان به صورت روتین روزانه نیز استفاده کرد اما اغلب مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات خاص می باشد.

اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره! که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه. البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. درحال حاضر رژلب‌های دارای جلوه مات در بین خانم‌ها بسیار محبوب ‌هستند، بنابراین اگر شما نیز به رژهایی با این نوع بافت علاقه دارید، انتخاب این رژلب از برند Gucci می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند.

  • در فرمول این رژ لب از روغن آووکادو استفاده شده است که احساس طراوت و نرمی به لب‌های عروس می‌بخشد.
  • بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.
  • اما رژ لب ها اکثرا دارای رنگ های متنوع هستند و بعضی از آنها خاصیت آبرسانی دارند و بعضی ها خیر.
  • حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

در صورتی که شما طرفدار انواع مختلف رژهای آرایشی هستید، ممکن است در لیست ما نوع جدیدی از رژ وجود داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشید. اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از مجله خبری میکاپ را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم. چرا که تینت لب بر روی رنگ تاکید دارد و رژ مرواریدی باعث درخشندگی می شود. اگر به یک مراسم رسمی و تجملاتی دعوت شده اید بهتر است رژ لب مرواریدی را انتخاب کنید. ابتدا رژ رنگی دلخواه خود را بزنید سپس رژ مرواریدی را از روی آن استفاده کنید. در اینصورت نه تنها رنگ مناسب و دلخواهی به لب هایتان داده اید، بلکه روشنایی و تلالو خیره کننده ای نیز بر روی لب های خود خواهید داشت.

شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید. به خاطر بافت نرم خود به راحتی بر روی لبان شما می نشیند و با توجه به رنگ نیمه ماتی که دارد زیبایی آرایش شما را چند برابر می کند. فلورمار در فرمولاسیونرژ لب مدادی فلورمار از ویتامین E بهره برده است که از لب های شما در برابر اشعه های مضرر خورشید محافظت می کند. این محصول با کیفیت و رنگدهی فوق العاده ای که دارد، متناسب با سلایق و سبک های آرایشی مختلف می باشد.

اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و …

بالم لب

در نتیجه نمی توان از آنها توقع نرم کنندگی و احیا کنندگی پوست لب را داشت. پس بهتر است قبل از استفاده از رژ های مرواریدی، یک مرطوب کننده یا نرم کننده به لب ها بزنید. این نوع رژ لب تنوع بسیار زیادی در رنگ و حالت دارد که این مسئله موجب می‌شود، همه خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه و پوست شان، رژ لب خود را پیدا کنند.

رژ لب جامد روبی سان Rubi Sun مدل Matt Lipstick وزن 4.5 گرم

چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود. موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید. اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. رژ لب های ماندگار برند شارلوت تیلبری با پکیج و بسته بندی طلایی رنگ و درخشان انتخاب مناسبی برای رژلب عروس می باشند. رنگ های جذاب این برند لب های شما را در روز عروسی فریبنده و دلبربا خواهند کرد.

رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد. بنابراین بهتر است از این محصولات به طور مداوم و روزمره استفاده نکنید و برای خرید آنها نیز حتماً به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. بافت این رژلب نرم و کرمی بوده و پیگمنت رنگی و ماندگاری بسیار بالایی دارد.