خرید رژ لب جامد خرید از میان بیش از ۲۰ نوع رژ لب جامد متنوع روژه

این رژ لب دارای بافتی نرم و روان است که به راحتی روی لب می نشیند. هم چنین هیچ گونه احساس سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند و فاقد مواد مضر شیمیایی می باشد. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید، هنگام انتخاب هر محصول آرایشی باید بهترین مارک و برند آن را بشناسید. برند های معروف و پرطرفدار معمولا دارای کیفیت بالاتری هستند که به سلامتی شما آسیبی نمی رساند. از آن جایی که رژ لب تماس مستقیم با دهان دارد، کیفیت بالای آن بسیار مهم است.

  • براق کننده لب هم نوعی رژ لب است که کمک می‌کند لب‌های شما رنگی براق و درخشنده داشته باشند.
  • بنابراین با همراه داشتن یک رژ مدادی دیگر نیازی به سایر محصولات آرایش لب نخواهید داشت.
  • این نوع محصولات در ترکیبات خود از روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف مانند ویتامین E استفاده می کنند.
  • با توجه به علاقه به لب های بزرگ و برجسته، این روزها رژ لب های حجم دهنده نیز وارد بازار شده اند.

رژ لب شفاف یکی از انواع رژ لب است که رنگ لب را تغییر نمی دهد. رژ لب شفاف حاوی روغن‌هایی است که مانع از خشک شدن لب شده و در واقع نقش مرطوب کنندگی دارد. بعد از قرار گرفتن روی لب سریع خشک شده و به راحتی پاک نمی‌شود. برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند. پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند.

تینت لب اتود هاوس مایع Water Tint

حتی اگر از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید، استفاده از یک رژ لب ساده و ریمل زدن می‌تواند به چهره‌تان شادابی و نشاط زیادی منتقل کند؛ بنابراین داشتن یک یا چند رنگ رژ لب برای استفاده روزمره یا استفاده در موقعیت‌های خاص ضروری است. رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و انواع رژ لب‌های جامد را برای سلیقه‌ها و کاربردهای متفاوت ارائه می‌دهند. هدف همه این محصولات مراقبت از لب‌ها و حفظ زیبایی ‌‌آن‌هاست.

اگر رنگ پوست روشنی دارید، می توانید از رنگ های روشن و دخترانه استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید. رنگهایی چون صورتی روشن، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. اگر رنگ پوست روشنی دارید ، می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید. رنگهایی چون صورتی های روشن ، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند. رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند.

از زمان باستان در میان یونانی ها و‌مصریان و رومی ها ، رژ لب را با مواد گیاهی میساختند و داخل کاسه مانند هایی نگهداری میکردند، و البته با انگشت بر لب ها میزدند، بعد از گذشت هزاران سال، رژ لب به حالت امروزی در بازار موجود است. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند. رژ لب های مدادی در بیشتر موارد مات هستند و بین جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی دارد.

پس از اینکه مقدار مناسبی از پرایمر لب را استفاده کردید باید کمی صبر کنید. حال که پرایمر به طور کامل جذب شد می توانید برق لب یا رژ مایع را از روی آن بزنید. استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد.

بهترین مارک رژ لب مخملی

در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند. رژ لب جامد مات و مخملی پویا، یک برند جذاب ایتالیایی است که دارای رنگدانه های بسیار قوی می باشد.

رژ لب گوشتی و کالباسی

رژ لب‌های جامد تاریخچه طولانی‌تری نسبت به رژ لب مایع دارند. رژ لب‌های جامد نیز با داشتن رنگدانه‌های قوی به راحتی بر روی پوست لب پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز دارند. این نوع از رژ لب ها در شکل جامد، مایع، مدادی و… تولید و به فروش رسیده اند. مواد اولیه به کار رفته در رژهای گیاهی کاملا طبیعی هستند و مانند سایر انواع رژ لب ها از مواد اولیه شیمیایی تشکیل نشده اند. به همین دلیل رژ لب های گیاهی در سال های اخیر بین مادران باردار و شیرده محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

اما بهتر و اصولی تر است که از یک رژ همرنگ با خط لب استفاده نمایید. شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت. این نوع محصولات در ترکیبات خود از روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف مانند ویتامین E استفاده می کنند. در واقع بدون نیاز به تزریق فیلر می توانید لب های خود را درشت تر کنید.