خرید رژ لب اصل Lipstick 2022 فروشگاه عسل بانو

اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم. رژ لب های معروف به ساتن درخشندگی فوق العاده ای به لب ها می بخشند. از آنجایی که پارچه های ساتن نیز درخشنده و گیرا هستند، نام ساتن بر روی این نوع از رژ لب نیز گذاشته شده است. رژ لب های ساتن از لحاظ براقیت شباهت زیادی به رژ های مایع دارند و تشخیص آنها کمی دشوار می باشد. تفاوت اصلی این دو رژ پر طرفدار در میزان روغن های گیاهی به کار رفته در ترکیبات آنها می باشد.

موم بکار رفته در آن محافظت کاملی از پوست لب ها انجام می دهد. طبق گفته بهترین دکتر پوست در تهران، سعی کنید از خرید رژ لب های تقلبی پرهیز نمایید زیرا در صورت خرید این نوع رژ لب ها، احتمال بروز حساسیت و عفونت پوست و چشم، خارش، زخم، التهاب پوستی افزایش می یابد. پیش از خرید رژ لب باید به رنگ پوست خود توجه کنید زیرا باید رنگ رژ لب با رنگ پوست شما سازگاری داشته و در غیر این صورت ظاهری نازیبا برای شما به ارمغان می آورد. لب های شما رنگ رنگ رژ لب را حفظ می کند اگر از بهترین رژ لب و یا بهترین رژ لب مات با رژ لب مات مایع استفاده کنید. دوسه یک برند آمریکایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

رژ لب مایع مات گلدن رز با رطوبت رسانی به پوست لب، تمام آن را می پوشاند و بعد از استفاده از آن، نیازی به استفاده چند لایه نخواهید داشت. شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید. ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم.

  • تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند.
  • از آنجایی که پارچه های ساتن نیز درخشنده و گیرا هستند، نام ساتن بر روی این نوع از رژ لب نیز گذاشته شده است.
  • رژ لب مدادی، آخرین نوع رژ لب در لیست 20 گانه، رژ لب مدادی معروف به مداد رنگی است.
  • برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند.

اما رژ لب ها اکثرا دارای رنگ های متنوع هستند و بعضی از آنها خاصیت آبرسانی دارند و بعضی ها خیر. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد.

برترین رژ لب های جامد

پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود. بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده لب نیز در کنار آن استفاده شود.

دسته بندی رژ لب ها

رنگ لب محصولی شبیه به تینت لب است با این تفاوت که رنگ لب لایه ای نازک و سبک تری بر روی لب ایجاد می کند. اگر از نمای نزدیک به رنگ لب نگاه کنید شاهد طبیعی بودن آن خواهید بود. در نتیجه با یکبار زدن رنگ لب می توان تا چندین ساعت آن را بر روی لب داشت.

رژ لب جامد مات

چرا که رژ مدادی تقریبا هر آنچه که از یک رژ لب نیاز دارید از جمله رنگ، مرطوب کنندگی و جلوه زیبا به شما میدهد. زمانی که به یک دورهمی دوستانه یا نامزدی دعوت شده اید و می‌دانید که نیاز به رژ لطیف و دخترانه دارید، بهتر است از رژ مدادی استفاده کنید. استفاده از این رژ حتی برای تازه کارها در زمینه آرایش لب نیز سهل و آسان می باشد. رژ های مایع در دو مدل رنگی و بی رنگ (شفاف) تولید و به بازار ارائه می شود. رژ مایع شفاف یا بی رنگ را می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های جامد استفاده کرد.

از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی، به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد. پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند. پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد. در سال 1884 میلادی، شرکت لوازم آرایشی گرلن اولین تبلیغات ماتیک را انجام داد و به فروش آن پرداخت.