خرید رژ لب اصل Lipstick 2022 فروشگاه عسل بانو-روژ لب | آرایش

رژلب های مدل Revolution برند شارلوت تیلبری هم ماندگاری بالا دارند و هم روی لب احساس سنگینی ایجاد نمی کنند، بنابراین می توانند بهترین انتخاب برای رژلب عروس باشند. رژلب‌های مدل Revolution برند شارلوت تیلبری علاوه بر بادوام بودن، احساس سنگینی نیز روی لب ایجاد نمی‌کنند، بنابراین می‌توانند بهترین انتخاب برای رژلب عروس باشند. اگر برای میکاپ عروسیتان به دنبال رژ لبی هستید که علاوه بر ماندگاری، درخشندگی بالایی نیز داشته باشد، رژلب برند رولون مدل ColorStay Satin Ink را امتحان کنید. اگرچه فرمولاسیون این برند مانند سایر رژ لب های مات نیست، اما به مدت 16 ساعت روی لب های عروس باقی خواهد ماند.

  • بنابراین لازم است از یک مرطوب کننده لب مناسب و استاندارد استفاده نمود.
  • بهتر است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بروید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند.
  • در حالت کلی بالم های لب بیشتر به خاطر ترمیم خشکی لب معروف هستند.

فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد. این فروشگاه سرانجام در آذر 98 از وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و از آن سال تاکنون محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و همراهان همیشگی خود عرضه میکند. رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

برترین رژ لب های جامد

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب الیزا

این رژ لب با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد. چه به دنبال یک رژ لب با رنگ های خنثی یا نود برای استفاده روزانه باشید و چه بخواهید برای مهمانی یا موقعیتی خاص آرایش لب زیبایی داشته باشید، می توانید در فروشگاه عسل بانو انواع رژلب های اصل را با قیمت های مناسب و رنگ های متنوع مشاهده کنید. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند.

رژ های کرمی بر روی لب ظرافت و زیبایی فوق العاده ای ایجاد می کنند اما درخشندگی کمتری نسبت به رژ های مایع دارد. رژ های مایع انتخابی راحت و سریع برای استفاده روزانه در هر سنی می باشند. این مدل از رژ لب علاوه بر اینکه به لب های شما درخشندگی و براقیت خاصی می بخشد، باعث بهبودی خشکی و ترک پوست لب نیز می گردد.

رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.

این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود. در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید. همانطور که از اسم این مدل مجله خبری میکاپ ها مشخص است، تمرکز آنها بیشتر بر روی درخشش رژ می باشد.

استفاده از لوازم آرایشی خوب و با کیفیت یکی از مهمترین فاکتورها برای داشتن ظاهری جذابتر می باشد. آرایش لب ها همیشه جزء اصلی ترین مراحل میک آپ روزانه و حتی میک آپ عروس بوده و بیشترین توجه را به خود جلب میکند. بنابراین استفاده از رژلب خوش رنگ و دائم میتواند ظاهر شما را بیش از پیش زیباتر جلوه دهد. رژ های مایع در دو مدل رنگی و بی رنگ (شفاف) تولید و به بازار ارائه می شود.

رژ لب جامد اکستریم مات فلورمار 01

رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند. 25 درصد خانم‌ها بدون این وسیله آرایشی از خانه بیرون نمی‌روند. 65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند.