خرید دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره آکواجت بهترین کیفیت و قیمت هیدروفیشیال کاره شفا

علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد. با از بین رفتن این لایه آلودگی، پوست درخشان و صاف شده و بافت آن بهبود خواهد یافت.

  • خلاصه ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید ،هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین درمان مشکلات پوست…
  • در اینجا، مولکول های آب فوق- ریز محلول های مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می کنند و مستقیما با پوست برهمکنش می دهند که به حذف رنگدانه از پوست کمک می کند.
  • در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد.
  • این مواد مغذی ممکن است شامل مولتی- ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات فعال ضد- پیری و عوامل سفیدکننده باشند.

این نور زیبا و جذاب باعث اکسیژن رسانی به سلول های پوست می شود و از پیری زودرس به طور شگفت انگیزی جلوگیری می کند. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید. جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید.

تنها چیزی که شما حس می کنید، یک قلم سرد است که به آرامی روی پوست صورت حرکت می کند. تمام کاری که این قلم می کند و باعث زیبایی پوست شما می شود به شرح زیر است. تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود .

همچنین رنگرفتگی کک ومک و آفتای سوختگی و لک های پیری را درمان می کند. این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند. اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد. این دستگاه برای استفاده در سالن ها و کیلینیک های زیبایی مناسب است.

پس از این مرحله منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر می شود و باعث احیای سلامت و زیبایی پوست می شود. این روش سبب لیفت شدن پوست ، رفع سلولیت پوست ، جوانسازی پوست ، درمان منافذ باز ، درمان ترک های پوستی ، رفع چین و چروک های پوست می شود . هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. ویژگی های دستگاه هوشمند زیبایی پوستhycynis بازسازی کلاژن پوست کاهش چین و چروک لیفت کردن پوست بستن منافذ باز کاهش فعالیت غدد چربی و عرق رفع تورم پوست اکسیژن رسانی طبیعی به پوست از درون سفت کننده و جمع… روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد.

دستگاه آکوافیشیال 9 کاره

RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. روش هیدروفیشیال پوست روشی برای پاکسازی پوست و جوانسازی است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد. حتی افراد دارای پوست حساس نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند.

روش ساخت انواع ماسكهاي طبيعي پوست

در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است.

دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین

این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. این هندپیس دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره خیلی قوی هست و کارایی های زیادی دارد. در زمان انتخاب روش درمان پوست با واتر جت انواعی از گزینه های در دسترس وجود دارند.