خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت

تماس مستقیم با پوست به تولید کلاژن جدید و توسعه حالت ارتجاعی کمک می کند. متخصص پوست پس از لایه برداری کامل پوست، نوک قلم را تنظیم می‌کند و به کمک آن سطح بالایی از ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدان ها را به پوست تزریق می کند. یکی از موادی که تزریق می شود، اسید هیالورونیک است که پوست را به طور کامل آبرسانی می کند.

  • این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد.
  • سَری (Hydro-Extraction) دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در این جابجایی جوش های سرهای سیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون می کشد و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند.
  • حفره قیفی- شکل فولیکول مو با مواد مغذی پر می شود و اثر این مواد مغذی در پوست قابل مشاهده خواهد بود.
  • این نوع درمان بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند.
  • سپس، پزشک داروهایی تجویز می کند که روز به روز افزایش یافته و در نهایت، اقدام به محدودیت غذاهای مورد مصرف تان خواهد کرد.

پس می توانید درمان زیبایی پوست با واتر جت را انتخاب کنید که روشی ساده و کارآمد است و نتایج موثری نیز ارائه می دهد. این روش، تنها روشی است که می توانید از چندین مزیت بهره مند شوید. با این روش می توانید وضعیت پوستتان را حفظ کنید و اگر مشکلی دارید می‌توانید درمانی برای آن دریافت کنید. دستگاه هیدروفیشیال چندین جزء فرعی دارد که هر کدام یک عملکرد ویژه ارائه می دهند. در اینجا چهار نوع مختلف از روش های ساکشن آب موجود است و فرآیند ساکشن بدون درد رخ خواهد داد. هر چند این دستگاه در تماس مستقیم با پوست قرار دارد ولی تاثیر نامطلوبی بر روی پوست ندارد.

معرفی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.

راهنمای خرید دستگاه هیدروفیشیال

محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. برای خلاص شدن از چین و چروک های پوستی و پیری زودرس، سایان سنتر دسته درما افدستگاه هیدروفیشیال(هیدرافیشیال) را با بهترین کارایی به شما معرفی می کند .

از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند. حباب های کوچک نه تنها پوست را پاک می کنند بلکه مزایای زیبایی چند- کاره ارائه می دهند. نوک مارپیچی با طراحی ویژه مستقیما بر روی پوست عمل می کند تا اثر لایه برداری را تقویت کند.

در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد. افرادی که به دنبال درمان های پوستی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند زیرا خدماتی مانند درمان کوتیکول و فولیکول مو، تامین مواد مغذی، سفت سازی پوست و تقویت بازسازی کلاژن ارائه می دهد. روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت.