خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی از برندهای معتبر

رژ لب ها شخصیت درونی شما را نشان می دهند و رنگ ها و بافت رژلبی که استفاده می کنید بیانگر ویژگی های فردی شما هستند. رژ لب های گوشتی خوش رنگ بسیار پرکاربرد هستند که از آنها می توان در هر زمانی استفاده نمود؛ چه برای شرکت در میهمانی های رسمی و خصوصی و یا دورهمی های دوستانه و چه برای حضور در محل کار. این رژها به لطف جذابیت خاص خود بسیار پرطرفدار هستند و با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده اند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

  • اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید.
  • حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم.
  • اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت.
  • تنوع بسیار بالای رنگ های این رژ لب، آن را بسیار محبوب کرده است.

جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند. 25 درصد خانم‌ها بدون این وسیله آرایشی از خانه بیرون نمی‌روند. 65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. تیم ما در دکتر فارمو تلاش دارد با همکاری داروسازان، مختصصان تغذیه و مختصصان پوست و مو، محتوایی به روز و علمی برای شما تولید کند، چون باور داریم دسترسی به محتوای غنی و دانش روز نه تنها حق شماست بلکه یک ضرورت است. این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند. البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند.

امیدواریم که همراه ما خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود باعث ارتقا و پیشرفت ما باشید. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود. پالت‌های رژ لب را می‌توان نسبت به سایر انواع رژ لب حرفه‌ای تر دانست. این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید. درخشش لب‌ها باعث می‌شود لب‌ها شاداب تر و برجسته تر به نظر برسند به همین علت بسیاری از افراد طرفدار رژ لب‌های براق هستند تا آرایشی شاداب‌تر داشته باشند.

بهتر است که قبل از زدن رژلب، لب های خود را با کرم لب آبرسانی کرده و از خط لب برای تنظیم خطوط و منظم استفاده کردن از رژلب استفاده کنید. استفاده از رژ لب باعث تقویت روحیه می شود، چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی ها و مجالس. اما بهتر است که آنها را بهتر بشناسید تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید. اگر پوست شما روشن است، طیف های رنگی قهوه ای ای و آجری با سایه صورتی برای تان مناسب است. اگر پوست شما تیره است،طیف های رنگی بنفش، قرمز تیره و گوجه ای برای شما مناسب است. استفاده از رژ لب چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی‌ها و مجالس روحیه شما را بهتر می‌کند.

رژ لب جامد مات

اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم. رژ لب های معروف به ساتن درخشندگی فوق العاده ای به لب ها می بخشند. از آنجایی که پارچه های ساتن نیز درخشنده و گیرا هستند، نام ساتن بر روی این نوع از رژ لب نیز گذاشته شده است. رژ لب های ساتن از لحاظ براقیت شباهت زیادی به رژ های مایع دارند و تشخیص آنها کمی دشوار می باشد. تفاوت اصلی این دو رژ پر طرفدار در میزان روغن های گیاهی به کار رفته در ترکیبات آنها می باشد.

انواع رژلب ها[ویرایش]

رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. این برند با تولید انواع مختلف رژ لب توانسته پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان باشد. سعی کنید به هماهنگی رنگ رژ لب با رنگ غالب استایل خود، به ویژه رنگ شال و روسری‌تان توجه داشته باشید.

می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید. پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید. ما در نهایت محبوب ترین محصولاتی را که خوب است قبل از خرید رژ لب جامد بشناسید را به شما معرفی می کنیم.

چرا که رژ مدادی تقریبا هر آنچه که از یک رژ لب نیاز دارید از جمله رنگ، مرطوب کنندگی و جلوه زیبا به شما میدهد. زمانی که به یک دورهمی دوستانه یا نامزدی دعوت شده اید و می‌دانید که نیاز به رژ لطیف و دخترانه دارید، بهتر است از رژ مدادی استفاده کنید. استفاده از این رژ حتی برای تازه کارها در زمینه آرایش لب نیز سهل و آسان می باشد. رژ های مایع در دو مدل رنگی و بی رنگ (شفاف) تولید و به بازار ارائه می شود. رژ مایع شفاف یا بی رنگ را می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های جامد استفاده کرد.

را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. برندهای متنوعی مانند مای، بورژوآ، استیلا، کلارینس و لانکوم انواع رژ لب را تولید می‌کنند. هنگام خرید رژ لب باید علاوه بر نکات مهم در انتخاب بهترین رژ لب به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی یا حضوری هم توجه داشته باشید. مادامون در راستای خریداری با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

رد و اثر بسیاری از رژ لب ها در صورت نوشیدن انواع نوشیدنی بر روی لیوان باقی می ماند. یا در صورت تماس لب با لباس خود و دیگران، به آنها انتقال پیدا می کند. با استفاده از این نوع رژ لب دیگر نیازی به تجدید ظاهر رژ نیز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژ خود وقت بیشتری با دوستان و آشنایان خود بگذرانید. در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است. اما تعداد این مدل رژ ها محدود می باشد چرا که در اینصورت از خاصیت اصلی رژ که ضد آب بودن است کاسته می شود.