خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین

ما در فروشگاه اینترنتی سانیمو برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جمله اوریفلیم، ایزادورا، لورال، اسنس، بورژوا، مارال و … را موجود نموده ایم و شما میتوانید محصولات این برندها را بصورت اصل و اورجینال در سایت قرار داده میشود. رژ لب‌های مات جامد برای انواع پوست مناسب است و علاوه بر ایجاد ظاهری مات با ماندگاری طولانی بر روی لب‌ها، از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

  • با استفاده از این نوع رژ لب دیگر نیازی به تجدید ظاهر رژ نیز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژ خود وقت بیشتری با دوستان و آشنایان خود بگذرانید.
  • این رژ لب ها در قالب رژ مدادی و در رنگ های متنوع و جذاب به فروش می رسند.
  • در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید.
  • همانطور که از اسم این مدل رژ لب ها مشخص است، تمرکز آنها بیشتر بر روی درخشش رژ می باشد.

یکی دیگر از انواع رژ لب که محبوبیت بسیاری دارد، رژ ماتیکی است. این نوع رژ لب ماندگاری بالایی دارد و به اطراف لب پخش نمی‌شود. برندهایی مانند کالیستا، مای و بورژوآ چند برند معروفی هستند که رژ لب ماژیکی هم تولید کرده و طرفداران بسیاری دارند.

همانطور که از اسم این مدل رژ لب ها مشخص است، تمرکز آنها بیشتر بر روی درخشش رژ می باشد. در نتیجه نمی توان از آنها توقع نرم کنندگی و احیا کنندگی پوست لب را داشت. پس بهتر است قبل از استفاده از رژ های مرواریدی، یک مرطوب کننده یا نرم کننده به لب ها بزنید. واقعیت موضوع این می باشد که رژ لب جامد اکثر وقت ها دارای ظاهری رسمی و مجلسی‌تر است و در نهایت برای میهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ برخی از افراد رژ لب جامد را قبول ندارند چون این رژ لب، لبشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است.

رژ لب جامد مات

اگر پوست شما رنگ سرد دارد، پیشنهاد می شود از پایه های رنگی آبی استفاده کنید. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژ لب می‌زنند اعتماد به نفس بیشتری دارند. • برای فیکس کردن رژ می‌توانید از خط لب یا خط لب استفاده کنید. و همانطور که اکثرا میدانید ، تمام انواع آن به صورت مات و شاین تولید شده اند تا نیاز سلیقه ای تمام جامعه را پوشش دهند. فعالیت شرکت میراث نفیس دست ها بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند.

رژلب مدادی

بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند. استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید. استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است. رژ لب ماژیکی که همان رژ مایع می باشد برای افراد کم تجربه راحت تر است.

رژ لب میبلین

وظیفه اولیه و اصلی این مدل از رژ لب همانطور که نامش مشخص است، براق کردن لب ها است. در نتیجه اگر اولویت شما درخشان شدن لب هایتان است، بهترین گزینه برای شما لیپ گلاس می باشد. لیپ گلاس‌ها با براق کردن لب‌ها به حجیم تر دیده شدن آنها کمک می کند. در نتیجه اگر لب های نازکی دارید بهتر است همیشه یک برق لب در کیف آرایش خود داشته باشید. همین مورد سبب می شود که علاوه بر افزایش درخشندگی لب ها، ترمیم و تقویت پوست لب را نیز به دنبال داشته باشد.