خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ-روژ لب | آرایش

این مجله خبری میکاپ با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد. چه به دنبال یک رژ لب با رنگ های خنثی یا نود برای استفاده روزانه باشید و چه بخواهید برای مهمانی یا موقعیتی خاص آرایش لب زیبایی داشته باشید، می توانید در فروشگاه عسل بانو انواع رژلب های اصل را با قیمت های مناسب و رنگ های متنوع مشاهده کنید. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند.

  • برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید به سراغ خرید پالت چند رنگ بروید.
  • پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید.
  • رژ لب‌های مدادی طرفدار زیادی دارد زیرا هنگام استفاده از آن تسلط بیشتری روی لب‌ها دارید.
  • استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

رژ های کرمی بر روی لب ظرافت و زیبایی فوق العاده ای ایجاد می کنند اما درخشندگی کمتری نسبت به رژ های مایع دارد. رژ های مایع انتخابی راحت و سریع برای استفاده روزانه در هر سنی می باشند. این مدل از رژ لب علاوه بر اینکه به لب های شما درخشندگی و براقیت خاصی می بخشد، باعث بهبودی خشکی و ترک پوست لب نیز می گردد.

رژ لب های معروف به ساتن درخشندگی فوق العاده ای به لب ها می بخشند. از آنجایی که پارچه های ساتن نیز درخشنده و گیرا هستند، نام ساتن بر روی این نوع از رژ لب نیز گذاشته شده است. رژ لب های ساتن از لحاظ براقیت شباهت زیادی به رژ های مایع دارند و تشخیص آنها کمی دشوار می باشد. تفاوت اصلی این دو رژ پر طرفدار در میزان روغن های گیاهی به کار رفته در ترکیبات آنها می باشد. پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است.

رنگ‌بندی این مدل بسیار متنوع بوده و تمامی طیف‌ها را شامل می‌شود. بنابراین اگر به دنبال رنگی متفاوت و با قیمتی مناسب برای رژلب عروسی‌تان هستید، رژلب‌های برند سفورا انتخاب مناسبی است. این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند. همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مارک لاک پاک کن【سال 1401】❤️+ لیست 10تایی

بهتر است فروشگاه اینترنتی شناخته شده و معتبری را انتخاب کنید که محصولات آرایشی اصل را ارائه می‌دهند. برای خرید اینترنتی مداد لب و یا رژ لب می‌توانید با استفاده از کد رنگ، به راحتی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. بهتر است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بروید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. شناخت ویژگی‌ها و کارایی هر مدل به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیازتان انتخاب خوبی داشته باشید. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.

رژ لب در فروشگاه اینترنتی خانومی

رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات شماره 04

رژلب های مدل Revolution برند شارلوت تیلبری هم ماندگاری بالا دارند و هم روی لب احساس سنگینی ایجاد نمی کنند، بنابراین می توانند بهترین انتخاب برای رژلب عروس باشند. رژلب‌های مدل Revolution برند شارلوت تیلبری علاوه بر بادوام بودن، احساس سنگینی نیز روی لب ایجاد نمی‌کنند، بنابراین می‌توانند بهترین انتخاب برای رژلب عروس باشند. اگر برای میکاپ عروسیتان به دنبال رژ لبی هستید که علاوه بر ماندگاری، درخشندگی بالایی نیز داشته باشد، رژلب برند رولون مدل ColorStay Satin Ink را امتحان کنید. اگرچه فرمولاسیون این برند مانند سایر رژ لب های مات نیست، اما به مدت 16 ساعت روی لب های عروس باقی خواهد ماند.

این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند. البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند. رژ لب های براق و مایع که باعث حجیم تر دیده شدن لب ها می شوند. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,فلورمار, … برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند.