خرید انواع رژ لب اصل با تخفیف الانزا-روژ لب | آرایش

رنگ‌بندی این مدل بسیار متنوع بوده و تمامی طیف‌ها را شامل می‌شود. بنابراین اگر به دنبال رنگی متفاوت و با قیمتی مناسب برای رژلب عروسی‌تان هستید، رژلب‌های برند سفورا انتخاب مناسبی است. این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند. همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند.
  • تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند.
  • این محصول تنها خطوط اطراف لب را می پوشاند و محدوده لب را مشخص می کند.
  • رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند.
  • باوجوداینکه مراسم عروسی، روزی سرشار از شادی و هیجان است، اما معمولاً استرس و درگیری‌های ذهنی زیادی برای عروس خانم‌ها و شمایی که به مراسم عروسی دعوت شده اید به همراه دارد.

رژ لب های معروف به ساتن درخشندگی فوق العاده ای به لب ها می بخشند. از آنجایی که پارچه های ساتن نیز درخشنده و گیرا هستند، نام ساتن بر روی این نوع از رژ لب نیز گذاشته شده است. رژ لب های ساتن از لحاظ براقیت شباهت زیادی به رژ های مایع دارند و تشخیص آنها کمی دشوار می باشد. تفاوت اصلی این دو رژ پر طرفدار در میزان روغن های گیاهی به کار رفته در ترکیبات آنها می باشد. پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است.

بنابراین برای اینکه به بهترین رنگ رژ لب برسید بهتر است بیش از یک عدد رژ در کیف آرایش خود داشته باشید. وظیفه اولیه و اصلی این مدل از رژ لب همانطور که نامش مشخص است، براق کردن لب ها است. در نتیجه اگر اولویت شما درخشان شدن لب هایتان است، بهترین گزینه برای شما لیپ گلاس می باشد. لیپ گلاس‌ها با براق کردن لب‌ها به حجیم تر دیده شدن آنها کمک می کند. در نتیجه اگر لب های نازکی دارید بهتر است همیشه یک برق لب در کیف آرایش خود داشته باشید. این نوع از رژ لب به نام رژ تیوپی نیز در بین مردم شناخته شده است.

ست رژ لب مایع meet matte hughes دبالم

این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند. البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های مجله خبری میکاپ نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند. رژ لب های براق و مایع که باعث حجیم تر دیده شدن لب ها می شوند. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,فلورمار, … برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Matt شماره M32

یا در صورت تماس لب با لباس خود و دیگران، به آنها انتقال پیدا می کند. با استفاده از این نوع رژ لب دیگر نیازی به تجدید ظاهر رژ نیز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژ خود وقت بیشتری با دوستان و آشنایان خود بگذرانید. در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است.

بهتر است فروشگاه اینترنتی شناخته شده و معتبری را انتخاب کنید که محصولات آرایشی اصل را ارائه می‌دهند. برای خرید اینترنتی مداد لب و یا رژ لب می‌توانید با استفاده از کد رنگ، به راحتی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. بهتر است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بروید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. شناخت ویژگی‌ها و کارایی هر مدل به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیازتان انتخاب خوبی داشته باشید. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.