جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM آگوست 2018


Boxycharm یک سرویس اشتراک ماهانه 21 دلار آمریکا / 34.19 دلار کانادا (21 دلار + 5 دلار آمریکا برای حمل و نقل به کانادا) است که در آن 4 تا 5 مورد زیبایی در اندازه کامل دریافت خواهید کرد. آنها از آرایش، مراقبت از پوست و ابزارهای زیبایی را شامل می شوند. حداقل ارزش هر جعبه 100 دلار آمریکا است.

موضوع از آگوست با،ی چارم Life of Party است و با 6 محصول عرضه شد. در Boxycharm این ماه موارد زیر را دریافت کردم:

Adesse New York – روغن کوتیکول بادام شیرین (،ده فروشی 18 دلار آمریکا / 23.67 دلار کانادا) از خود، ناخن ها و کوتیکول های خود مراقبت کنید. این روغن سبک وزن و بدون چربی با ویتامین E، روغن شی، بادام شیرین و جوجوبا ،یب شده است که برای ایجاد یک درمان مجلل که کوتیکول ها را نرم می کند، مرطوب می کند و ناخن ها را هیدراته می کند.

این روغن کوتیکول بوی و،ل می دهد و به خشکی و شکنندگی ناخن های من کمک کرده است. اگرچه من عاشق این روغن هستم، اما واقعاً با سایر محصولات کوتیکول من تفاوتی ندارد، و من ترجیح می دهم یک وسیله آرایشی را به یک وسیله ناخن ترجیح دهم.

بنگ بیوتی – خط چشم شکلاتی (،ده فروشی 22 دلار آمریکا / 28.92 دلار کانادا) از آن به ،وان خط چشم، پایه سایه چشم یا حتی برای ترمیم ابروهای خود استفاده کنید، این پوماد خامه ای و شکلاتی تهدید سه گانه نهایی است.

من معمولاً برای خط چشمم مشکی می پوشم و این ، برای ابروهایم خیلی تیره است، بنابراین کاربرد زیادی برای آن پیدا نکردم. طول، پوشیده است و من دوست دارم که به آرامی ادامه یابد. در کل از این محصول لذت بردم.

خانه شلاق – بامبی (،ده فروشی 12 دلار آمریکا / 15.78 دلار کانادا) با مژه های جدید مورد علاقه خود، طول و ابعاد را به آرایش خود اضافه کنید. این مژه ها بدون ظلم، با کیفیت بالا و ماندگاری طول،، تا 15 بار استفاده می کنند و بحث هر مهم، خواهد بود!

من مژه مصنوعی نمی‌زنم، و این مدل برای برخی از گزینه‌های طبیعی‌تر موجود در House of Lashes کاملاً افراطی به نظر می‌رسید. من این را به ،وان هدیه به ،ی می دهم که بتواند از آنها استفاده کند.

لورا لی لس آنجلس – پالت حیوانات مهم، (19 دلار دلار آمریکا / 24.98 دلار آمریکا ،ده‌فروشی) جرأت داشته باشید که با پالت حیوانات لاورا لی لس آنجلس در مهم، زندگی کنید. این شش سایه خیره کننده ظاهری جسورانه و رنگارنگ ایجاد می کند و شما را برای یک شب سرگرم کننده آماده می کند!

رنگ ها رنگدانه و واقعا زیبا هستند، به خصوص بنفش درخشان در پالت. من یک طرفدار خنثی هستم و به همین دلیل به احتمال زیاد چیزی از این پالت را به جز یک سایه نمی پوشم.

Smashbox Be Legendary Lipstick در بازی So Strong (،ده فروشی 24 دلار آمریکا / 31.55 دلار کانادا) این رنگ حاوی رنگدانه تنها با یک ضربه تند تند می‌چرخد و شما را سریع‌تر از در بیرون می‌آورد و به مهم، می‌روید!

من رنگ بسیار تیره ای گرفتم که با رنگ پوستم مطابقت نداشت و بنابراین دیگر از این محصول استفاده نمی کنم. ای کاش رنگ صورتی یا برهنه دریافت می کردم که خیلی بیشتر از یک رژ لب تیره رنگارنگ می خواهم.

ماسک چشم طلایی Wander Beauty – Baggage Claim (،ده فروشی 13 دلار آمریکا / 17.09 دلار کانادا) این ماسک های زیر چشم ورق طلایی باعث روشن شدن، آبرس، و کاهش ظاهر سیاهی دور چشم می شوند. اسید هیالورونیک ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد، در حالی که عصاره برگ آلوئه و روغن اسطوخودوس ناحیه زیر چشم شما را خنک و آرام می کند.

من فکر می کنم که اینها واقعاً سیاهی دور چشم را کاهش می دهند و ناحیه چشم را آبرس، می کنند. من دوست دارم اینها را در یخچال بگذارم و بعد آن را برای حدود 15 دقیقه زیر چشمانم بگذارم. این مانند یک تجربه اسپا در خانه است. عاشقشونم!

ارزش کل: 108 دلار آمریکا / 141.96 دلار کانادا

هزینه هر مورد: $3.50 USD/$5.70 CAD

کل پس انداز جولای: 87 دلار آمریکا / 107.77 دلار کانادا



boxycharm-august-2018-1

###نظرات پای، Boxycharm این ماه برای من بیش از آنکه یک ضربه باشد یک اشتباه بود. تنها موردی که واقعاً مفید بود، ماسک‌های چشم Wander Beauty بود. خیاط جعبه های افراد دشوار است و بنابراین هنگام اشتراک در یک سرویس ماهانه کاملاً آگاه هستم که گاهی اوقات محصولاتی را دریافت می کنم که نمی توانم یا نمی توانم از آنها استفاده کنم. برای قیمت کمتر از 6 دلار برای هر کالا، من بسیار خوش شانس هستم که این فرصت را داشتم که اینها را امتحان کنم. من مشتاقانه منتظرم تا در سپتامبر 2018 BoxyLuxe را در دست بگیرم و ببینم داخل آن چیست!


منبع: https://www.poutsopretty.com/boxycharm-august-2018-unboxing-and-review/