جزئیات و تاریخ انتشار مجموعه تعطیلات Urban Decay 2018


ست Urban Decay Holiday 2018 شامل پالت سایه چشم Elements خارج از دنیا و انواع ست ها و کیت ها خواهد بود. در 10 سپتامبر در UrbanDecay.com موجود است.

پالت سایه چشم Elements (52 دلار آمریکا)

پالت سایه چشم باورن،ی زرق و برق دار Elements فضا و زمان را با 19 سایه عرف، که قبلاً هرگز دیده نشده اند در یک جمع و جور آسم، و فوق العاده براق در بر می گیرد.

با الهام از ،اصر – هوا، زمین، آتش و آب – صورت فلکی از رنگ های منحصر به فرد به دور لونا، یک سایه ترانسفورماتور فوق العاده کم،، می چرخد. 19 رنگدانه چند بعدی جدید شامل مات های روشن، درخشش های هولوگرافیک و ف،ات مذاب هستند. پیش‌بینی می‌کنیم که عاشق Fortune Teller، سرخابی متالیک با درخشش سه‌بعدی سبز و شیفت باشید. و Hex Remedy یک بنفش کم، است که واقعا ارتعاشات ما را بالا می برد.

با جزئیات طلاکاری شده و یک قاب کریستال مانند، این کامپکت الهام گرفته از گوی کلید شما برای بعد بعدی است. آن را در کیف خود قرار دهید یا آن را به یک عارف دیگر هدیه دهید… Elements پالت من،ی برای احضار الهه درونی شماست.

از آنجایی که شما سزاوار قدرت ماندگاری جدی و سایه ای هستید که روی شما پوسته پوسته نمی شود یا محو نمی شود، هر سایه در پالت سایه چشم Elements از فرمول شگفت انگیز ما ساخته شده است که به هر سایه بافت مخملی، ،یب پذیری و رنگ غنی و ماندگار می دهد.



پالت سایه چشم، ،اصر، پوسیدگی، شهری

سایه ها شامل:

  1. SILVER BURN (بنفش دودی با درخشش صورتی رنگین کم،)
  2. ELECTRIC AIR (نقره ای مایل به صورتی با میکرو زرق و برق کم، رنگین
  3. TECTONIC (قهوه ای شکلاتی با درخشش ریز رنگین کم،)
  4. آتشفش، (متالیک برنز)
  5. EARTH BOUND (ساتن سبز جنگلی با میکرو درخشش تونال)
  6. HEX REMEDY (بنفش روشن با درخشش کم،)
  7. FOOL’S GOLD (طلای ف،ی با درخشش رنگی)
  8. ANTIDOTE (برهنه گرم نرم)
  9. DREAM WEAVER (صورتی روشن مات)
  10. EGO (نرم صورتی مایل به بنفش با ریز درخشش آبی)
  11. فالگیر (صورتی متالیک قرمز با درخشش سه بعدی سبز و شیفت)
  12. MOON ROCK (مس ف،ی با درخشش رنگین کم،)
  13. SECRET KEEPER (ساتن سبز روشن با شیفت طلایی)
  14. LUNA (درخشش سفید با ریز درخشش رنگین کم،)
  15. LIONESS (ساتن بورگوندی دودی با درخشش برنز)
  16. ELEMENTAL (سینا مات)
  17. آب سنگین (آب‌رنگ ف،ی روشن)
  18. SPPHIRE DREAM (متالیک آبی سرمه ای روشن)
  19. FIRE STARTER (قرمز تیره با میکرو درخشان طلایی)

پودر فضایی Elements اندازه سفر (17 دلار آمریکا)

چه ستاره‌ها برای یک موقعیت خاص در یک راستا قرار بگیرند یا خلق و خوی شما را شگفت‌زده کند، با پودر فضایی صورت و بدن ما در اندازه سفر، از سر تا پا (در حال حرکت) درخشش ا،وی اضافه کنید.

پودر فضایی ابریشمی و سبک وزن با درخشش طلایی ریز و پیچیده، بازده پودر شل و راحتی یک پودر فشرده را فراهم می کند. این پودر سبک وزن و درخشان روی یک دیسک سفالی به مدت 24 ساعت پخته می شود و سپس به صورت دستی درست می شود، درست مانند Baked Bronzer محبوب ما.

این پودر صاف و ابریشمی به پوست ظاهری درخشان و درخشان می بخشد. شما واقعا باید آن را ببینید تا از زیبایی دیوانه کننده آن لذت ببرید!

شامل یک آینه و یک برس (در یک محفظه جداگانه در زیر پودر قرار دارد).



شهری-پودر-،اصر-فضا-پودر

Starfire Heavy Metal Liner Trio (39 دلار آمریکا)

این با، ست دارای دو نسخه جدید از مجموعه هوی متال ما است، به علاوه Midnight Cowboy، بهترین موفقیت… همگی در ویال های اندازه کامل.



شهری-فروپاشی-ستاره آتش-هی متال

Hex Remedy (29 دلار آمریکا)

پنج رنگ ضروری به شما امکان می دهد انرژی ،نه الهی خود را بازیابی کنید. از عمیق ترین مشکی مورد علاقه ما تا پلاتین ف،ی اثیری، این مجموعه مداد چشم با ماندگاری طول، شما را طلسم می کند!

سایه ها شامل:

  1. الهه (دریایی عمیق با میکرو شیمر تونال)
  2. استارفایر (متالیک نارنجی سوخته)
  3. وودو (بنفش روشن با ریز درخشش صورتی)
  4. گرد و غبار فضایی (پلاتینیوم متالیک گرم)
  5. انحراف (سیاه ترین مشکی مات)



شهری-پوسیدگی-هگز-درمان-مداد چشم

تالار مشاهیر تعطیلات (39 دلار آمریکا)

این مجموعه از محصولات برنده جوایز، از جمله ریمل پرورژن با اندازه کامل و مداد چشم 24 ساعته پرورژن به همراه نسخه‌های مسافرتی معجون پرایمر سایه چشم اورجینال و اسپری آرایشی تمام شب، چهره را بی عیب و نقص نگه می‌دارد.



شهری-فروپاشی-تعطیلات-تالار مشاهیر

مجموعه گرمایش تعطیلات (45 دلار آمریکا)

ما Naked Pe،e Heat را با سه مورد ضروری که برای روشن نگاه داشتن شما ضروری است جفت کرده‌ایم: مداد چشم 24/7 Glide-On 24/7 با اندازه کامل و اندازه‌های سفر معجون اصلی سایه چشم و اسپری تنظیم آرایش تمام شب ما.



شهری - پوسیدگی - تعطیلات - گرما - مجموعه

اسپری تنظیم کننده تمام شب (15 دلار آمریکا)

اسپری تنظیم کننده تمام شب یک مه ریز کالیبره شده ارائه می کند که به قدری روشن می شود که حتی نمی تو،د از وجود آن مطلع شوید. نتیجه؟ پوستی صاف تر و آرایشی پر جنب و جوش که در تمام روز (یا تمام شب) ماندگاری دارد.



شهری-فرسودگی-همه-شب-اسپری

انحراف 24 ساعته (29 دلار آمریکا)

تجربه نهایی تگ‌تیم، این دوتایی جذاب و رضایت‌بخش شامل نسخه‌های کامل بدترین و سیاه‌ترین م،ومات است: مداد انحرافی و ریمل انحرافی 24/7 ما. به هر حال سیاه رنگ قدرت ماست.



شهری-فروپاشی-انحرافی-1



شهری-فروپاشی-انحراف-2

تمام شب (39 دلار آمریکا)

هرگز ،بناک یا سفت نیست، All Nighter یک غبار بسیار ریز ارائه می‌کند که بسیار سبک روشن می‌شود، حتی نمی‌د،د که آنجاست. تا زم، که سراغ آرایش خود بروید و متوجه شوید که نیازی به این کار ندارید. شما تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.



شهری-فرسودگی-تمام شب

Double Dose Eyeshadow Primer Potion Duo (28 دلار آمریکا)

جام مقدس برای سایه چشم غیرقابل ت،یب و تمام روز، معجون پرایمر سایه چشم افسانه ای ما هر آنچه را که احتمالاً در یک پرایمر چشم بخواهید ارائه می دهد: بدون چین و چروک. رنگ پر جنب و جوش تر. نرم افزار کاربردی تر



شهری - پوسیدگی - دوز دوز


منبع: https://www.poutsopretty.com/urban-decay-،liday-set-2018-details-and-release-date/