ترفندهای آرایش صورت زیباتیک-روژ لب | آرایش

اگر لاک ناخنی که در اختیار دارید براق است و شما می خواهید آن را مات کنید می توانید ابتدا لک بزنید و با استفاده از بخار آب آن را مات نمایید. این محصول ابروهای نامنظم را کنترل کرده و به آنها فرم می‌دهد. ژل ابرو در مجله خبری میکاپ دو نوع رنگی و شفاف عرضه می‌شود و می‌توانید یکی از آنها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. چنانچه رنگ پوست صورت تان با گردن و بقیه اندام های بدن تفاوت زيادي داشته باشد، کاملاً غیرطبیعی و ناخوش‌آیند بنظر می رسد.

در آخرین مرحله، از رژ لب با رنگ های ملیح و دخترانه از قبیل صورتی استفاده کنید. رژ لب های قرمز و تیره و زننده برای آرایش های دخترانه کاربرد زیادی ندارند. دخترانه باید بسیار کمرنگ و روشن باشد و به هیچ عنوان از سایه های تیره و رنگی نباید استفاده کنید. پس از انتخاب سایه بر اساس رنگ پوست، با براش نوک تیز از گوشه داخلی پلک بالا به صورت دایره ای سایه را پخش کنید. اگر ابروها دارای نقص است، با کمک سایه دو درجه روشن تر از رنگ موها می توانید به آنها حالت و فرم بدهید. پهن کردن بیش از اندازه ابروها یا نازک شدن آنها چهره را غیر طبیعی می کند و بهتر است حد اعتدال را برای پهنای ابروها در نظر بگیرید.

برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و… بهتر است تا با توجه به این موارد سبک آرایش دلخواهتان را انتخاب کنید. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد. برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید. به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد.

  • ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید.
  • شما در این مقاله آرایش چشم ، آرایش لب و نحوه استفاده از کانسیلر را یاد می‌گیرید.
  • اکنون که پرایمر را اعمال و پوست خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید مراحل بعدی میکاپ خود را طبق آموزش آرایش صورت انجام دهید.
  • ترفندهای آرایشی , این سوال برای بسیاری از خانم ها پیش می آید که چگونه آرایش…
  • در واقع، آموزش آرایش صورت به بانوان امروزی کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و به گونه‌ای دیگر با جهان روبرو شوند.
  • توجه داشته باشید که پوست از مهم ترین عوامل در زیبایی چهره است و به همین دلیل باید بتوانید تمام لک و تیرگی ها و نواقص روی آن را پنهان کنید.

ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

با آرایش چگونه صورت گرد را کشیده ‏تر کنیم؟

پس از اینکه سایه مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به اعمال برنزه کننده می‌رسد. برای این منظور، برنزه کننده را به کمک قلم مو با حاشیه‌های موی سر، روی استخوان گونه و خط فک خود ترکیب کنید. وقتی که نوبت به اعمال هایلایتر رسید، روی نقاط برجسته‌ای تمرکز کنید که به طور طبیعی بیشتر در معرض آفتاب قرار می‌گیرند. افزودن هایلایتر به بالای استخوان گونه، اطراف کمان ابرو، اطراف پل بینی و واقعیترین ابعاد ممکن را ایجاد می‌کند. توجه کنید که اگر در ابتدای مسیر آموزش آرایش صورت هستید، استفاده از مداد نه تنها برای شما آسانتر است، بلکه با توجه به ویژگی کرمی بودن، از قابلیت ادغام بالایی برخوردارند.

در واقع، آموزش آرایش صورت به بانوان امروزی کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و به گونه‌ای دیگر با جهان روبرو شوند. فراموش نکنید که رنگ کرم پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست تان همرنگ باشد نه خيلي روشن تر و نه خيلي تیره تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با دیگر قسمت های بدن تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک تان یک مرز واضح را به طور واضح مشاهده کنید.

براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.

آموزش خود آرایی زمستانی فوق العاده شیک و جذاب در ۷دقیقه/آموزش تصویری

برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود. با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند. قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است.

ارایش جادویی بسیار مسحورکننده اما غیر قابل تشخیص و بسیار طبیعی/تصویری

در فصل تابستان بیشتر آرایش های تیره و برنزی برای پوست انتخاب می شود و از… برای ثابت نگه داشتن آرایش صورت حتما از کرم های پایه آرایشی مانند پرایمرها استفاده نمایید. در این مطلب به موضوع كشيده كردن صورت گرد با آرایش پرداخته ایم. از براق کننده ی لب استفاده کنید ، از رنگی که بسیار لطیف و بی نظیر به نظر می رسد استفاده کنید.

بهتر است لب های خود را خیلی کشیده نشان ندهید و سعی کنید از قسمت بالا و پایین به آن حجم دهید تا قلوه ای تر شود. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید. نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید. لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند.