ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده مجله سین دخت

زیبا از کرم پودرهای باکیفیت و متناسب با نوع و رنگ پوستتان استفاده کنید؛ کرم پودر نقش بسیار زیادی در کاور کردن و پوشاندن عیوب آن دارد. بسیار مهم است؛ با استفاده از سایه ابرو، مداد ابرو یا ماژیک های هاشوری رنگ متناسب با ابروهایتان بزنید تا آرایش شما زیباتر به نظر برسد. مهم نیست که شما به طور معمول خیلی آرایش می کنید یا ترجیح می دهید زیاد آرایش کنید، آزمایش یک ظاهر جدید و جسورانه در روز عروسی ایده آل نیست.

  • شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود چند مدل مختلف رژ لب تهیه کنید.
  • اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید .
  • هر اندازه رنگ های روشن تری استفاده کنید، صورت تپل تر جلوه می کند.

ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است. برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر.

شما باید پیش از شروع آرایش، پوست خود را با محصولات مراقبت از پوست آماده کنید. توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، به نتایج مطلوب خود نمی‌رسید. چراکه هنگامی که پوست به درستی آماده نشده باشد، نمی‌توانید یک روکش یکنواخت و بی‌عیب‌و‌نقص روی آن اعمال کنید. همچنین فونداسیون سنگین شده و جذب قسمت‌های خشک پوست شما می‌شود.

تا از نکات آرایش صورت عروس

برای سایه چشم و رژ گونه خود نیز همین رنگ ها را در نظر بگیرید. در کشورهای عربی، میکاپ و آرایش مخصوص خلیجی که غالبا بسیار غلیظ است، مورد استفاده قرار میگیرید. برای این مدل آرایش ابتدا باید کرم پودر رنگ پوست، زده شود.

مطمئنن با این سبک آرایش های جسورانه می‌توانید عکس های زیبایی در سال نو بگیرید. ظاهری که به سختی می‌توان این روزها دید، ممکن است انتخاب واضحی برای انعکاس چهره خشن ببر نباشد. با این حال اعتماد به نفس شما را تراوش می کند، (این که همیشه زیبا هستید). امسال، آرایش بی آرایش، ظاهر طبیعی خود را انتخاب کنید و اگر کک و مک دارید، آن‌ها را نپوشانید – آن‌ها را در آغوش بگیرید. ما عاشق یک محصول چندمنظوره هستیم (چه به این شکل به بازار عرضه شود یا نه).

آموزش‌ رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.

شما باید آرایشتان را با خیال راحت اجرا کنید – می خواهید عکس های شما ماندگار باشند. برای داشتن نتایج تضمین شده، ظاهری را انتخاب کنید که شامل پوست درخشان، گونه های گلگون و لب های برافروخته باشد. از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. یک برس را داخل پودر فیکس یا پودر بیک (ترجیحا از نوع سفت‌کننده) بزنید و آن را روی صورت خود اعمال کنید.

آموزش آرایش لایت و براق برای مهمانی

کرم پودر باعث فیکس شدن رژلب بر روی لب ها شده و باعث جلوگیری از لکه ای و پاک شدن آنها میشود. با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد.