تحلیل پالی گان ماتیک نتورک 〽️ ابزار تکنیکال ارز MATIC ارزسنج-روژ لب | آرایش

فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. توجه داشته باشید، رمز ارزهایی که در ساختار خود الگوریتم اثبات کار یا PoW دارند، از جمله رمزارزهایی به شمار می‌آیند که شما می‌توانید آن‌ها را استخراج کنید. حال در رابطه با رمز ارز ماتیک باید گفت که به این شکل نیست و در ساختار آن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده شده است. بنابراین باید گفت که این ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها راه برای معامله آن خریدوفروش از طریق صرافی است. برای خرید و فروش پالی ‌گان هیچگونه محدودیت زمانی در صرافی تبدیل وجود ندارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای خرید و فروش ارز دیجیتال در پلتفرم تبدیل اقدام کنید.

  • نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود.
  • چنان چه هم بخواین با کوین هایی مثل تتر از صرافی های خارجی خرید کنید هم باید از یه صرافی ایرانی تترها تونو تهیه کنید و به صرافی خارجی انتقال بدید.
  • یک گروه متخصص و کارشناس در بازارهای مالی میتواند به کاهش ریسک و افزایش سود در سرمایه گذاری کمک شایانی کند.
  • پی‌پل با کانسنسیس، شرکت مادر متامسک همکاری کرده است تا امکان خرید و انتقال اتریوم را از طریق این پلتفرم پرداخت در این کیف پول متامسک فراهم کند.

برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. فرایند فروش ارز دیجیتال پالی گان در پلتفرم‌های مختلف با شرایط متفاوتی در دستور کار قرار می‌گیرد. به عنوان مثال ممکن است در یک صرافی به دلیل تعداد پایین کاربران و حجم پایین معاملات شما مجبور به صبر زیاد برای خرید این رمز ارز باشید. در صورتی که اگر از خدمات صرافی‌ تبدیل در این باره استفاده نمایید به دلیل حجم بسیار بالای خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان امکان دسترسی سریع شما به این رمز ارز وجود خواهد داشت.

دلیل برای پایداری استخراج بیت کوین در بازار نزولی

برای اینکار به صفحه اصلی مراجعه کنید و از قسمت خرید و فروش آسان اقدام به خرید نمائید. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید . چنانچه در امر خرید و فروش با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید.

بازار آنلاین رمزارزها

البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است. بعد از گذشت چند سال، در ماه ژانویه سال 2021 قیمت ارز دیجیتال Polygon رشد خود را آغاز کرد و این حرکت رو به رشد را با شیب زیادی ادامه داد و بعد از این صعود قیمتی، نمودار قیمت کوین MATIC رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد. پس از این موضوع مجموعه توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ماتیک یا پالیگان به کمک اتریوم آمد تا مشکل ایجاد شده را برطرف کند.

نحوه توزیع توکن MATIC باقی مانده:

این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد. پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد.

پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است.

این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند. هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود. Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند.