تحلیل پالی گان ماتیک نتورک 〽️ ابزار تکنیکال ارز MATIC ارزسنج-روژ لب | آرایش

ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد. پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است.

  • جانتی کانانی اولین و اصلی ترین ایده‌پرداز پلتفرم پادگان است که تلاش زیادی برای راه اندازی و اجرای این عهده داشته است.
  • با توجه به حضور رقیب های ارزشمند مانند IMX، بسیاری از توسعه دهندگان قرارداد های هوشمند متمایل به استفاده از یک بلاکچین با ویژگی های مقیاس پذیری بالا، امنیت کافی و در عین حال ارزان بودن می شوند.
  • شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است.
  • شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید .

این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند. با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید. پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود. این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است. فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است.

آینده ارز ماتیک برای خرید و فروش

رمزینکس تریدر یک بازار معاملاتی همتا به همتا است که شما در آن به طور مستقیم با کاربران وارد معامله خرید و فروش رمز ارز پالی‌گان می‌شوید. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید.

قیمت زنده متیک (MATIC)

Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است. این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته.

نگاه بنیادین به Polygon

او عقیده دارد زمانی که افراد ارزهای دیجیتال خود در کیف پول شخصی ذخیره می‌کنند، نسبت به نگهداری آن‌ها در صرافی متمرکز، دارایی‌های بیشتری را از دست می‌دهند. با این حال، ژائو سال‌ها حامی استفاده از کیف پول‌های غیرامانی بوده و از آن به عنوان حق اساسی بشر یاد کرده است، اما همیشه از کاربران خواسته است تا این کار را به‌درستی انجام دهند. البته باید متذکر شد که در کنار چنین اقداماتی، هم‌چنان مشکلاتی وجود دارد که به مسائل امنیتی پلاسما و ماتیک مربوط می‌شوند. از همین رو ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خروج از پلاسما به مدت هفت روز صبر کنید؛ هر چند که این مدت ‌زمان هم چندان انتخاب مناسبی نیست.