تحلیل پالی گان ماتیک نتورک 〽️ ابزار تکنیکال ارز MATIC ارزسنج-روژ لب | آرایش

نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است. معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست. صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال اپتوس اپتوس که به عنوان یک بلاک چین لایه 1 عمل می کند، با در نظر گرفتن Web3.0 ساخته شده است. از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید. از سوی دیگر استفاده از چهارچوب پلاسما در توکن ماتیک، به شبکه آن کمک می کند به صورت یکپارچه و بسیار سریع با برنامه های غیر متمرکز تعامل ایجاد شود.

در این روش شما می‌بایست بنا به تحلیل خود از نحوه نوسان قیمت این رمز ارز برای انتخاب بهترین قیمت اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت و هولد کردن ارز دیجیتال پالی ‌گان برای بازه‌های زمانی چندین ساله هستید استفاده از خدمات خرید آسان ارز دیجیتال میتواند گزینه بهتری برای شما باشد. در این فرایند یک شبکه بلاک چین در لایه دوم اتریوم قرار گرفته و برخی از کاربرد ها و خدمات ارائه شده توسط این اصلی را به عهده می گیرد.

  • توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند.
  • برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل احراز هویت و خرید ارز را طی کنید .
  • ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود.
  • نکته مهم در خرید پالی گان (ماتیک نتورک) این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم.

ارز دیجیتال ماتیک کار خود را باعرضه اولیه صرافی در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و موفق شد سرمایه‌ای نزدیک به 1/9 میلیارد دلار را کسب کند. تاکنون برای ارز دیجیتال ماتیک حدود 10 میلیارد توکن ساخته‌شده است و هنوز هیچ محدودیتی برای عرضه این توکن‌ها قرار نگرفته است. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید.

بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود.

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید. موضوع بسیار مهمی که افراد در زمان انجام معامله ارز دیجیتال ماتیک با آن مواجه می‌شوند، قیمت ارز ماتیک است. ارز دیجیتال پالیگان برای اولین بار در اکتبر سال 2017 توسط اشخاصی به نام جاینتی کانانی، ساندیپ نایلوال و آنوراگ آرجون وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. البته این ارز در ابتدا فعالیت خود را تحت نام شبکه ماتیک آغاز نمود، ولی پس از گذشت چند سال نام آن به پالیگان تغییر پیدا کرد، اما همچنان ماتیک نام توکن این شبکه است. برای نگهداری از ارز دیجیتال پالی گان می‌توانید از کیف پول اختصاصی توزیع‌شده صرافی ارز دیجیتال تبدیل استفاده نمایید. در روش اول شما می توانید برای خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان اقدام کنید که در این روش می‌بایست در پلتفرم‌های مختلف به دنبال فروشنده این رمز ارز باشید.

تحلیل قیمت ماتیک (MATIC) در سال 2022و 2023و 2024 و 2025

در این شرایط بسیاری از وظایف مربوط به شبکه اصلی به بلاکچین موجود در لایه دوم انتقال یافته و این امر باعث می‌شود تا شبکه اصلی سبک تر و عملکردهای آن بهتر شود. هدف اصلی استفاده از شبکه بلاک چین پالی گان با در لایه دوم اتریوم ایجاد مقیاس‌پذیری بالاتر، کارمزد پایین تر و بالا بردن سرعت تراکنش ها و البته افزایش توان عملیاتی شبکه است. در حال حاضر پلتفرم پالی گان امکان اجرای ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه داشته و زمان تایید هر بلاک در شبکه این رمز ارز نیز در حدود دو ثانیه است. راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است.

لایه شبکه پالیگان (Polygon Networks Layer)

فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. کافه ارز یک پلتفرم پرداخت ارزی بین المللی است که محیطی امن، آسان و اتوماتیک را برای خدمات مختلف ارزی از جمله خدمات پی پال، پرفکت مانی، ویزاکارت و مستر کارت و همچنین خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. کارمزد معاملات خرید پالی‌گان در رمزینکس به صورت درصد از هر دو طرف معامله یعنی سفارش‌دهنده (کسی که سفارش را ثبت می‌کند) و سفارش‌پذیر (کسی که سفارش را تکمیل می‌کند) دریافت می‌شود. قیمت ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ تا اواخر اکتبر سال 2020 روند بسیار ثابتی را دنبال می‌کرد و پیرامون قیمت‌های 0/017 دلار در نوسان بود.

علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست.

اصلی‌ترین مزیت خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان عدم نیاز به پرداخت کارمزد‌ها است و همچنین عیب بزرگ این روش نیز وجود کلاهبرداری‌های بسیار زیاد و زمان بر بودن پیدا کردن فروشندگان این رمز ارز در پلتفرم‌های مختلف است. روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. محدودیت توکن ماتیک؛ ارز ماتیک، توکن بومی شبکه پالیگان است که برای پرداخت کارمزد و تقویت امنیت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.