بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار فروشگاه عسل بانو | asilbekharid

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار فروشگاه عسل بانو | asilbekharid

ترکیب سبوماین (SEBOMINE SB 12) که با اثر ضد باکتری مولد آکنه، و همچنین تنظیم ترشح چربی پوست (سبوم)، باعث می شود که این عضو از خانواده ضد آفتاب های شیلد، انتخاب ایده آلی برای پوست های چرب و آکنه ای باشد. عصاره های دریایی استفاده شده در این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی آن را دو چندان نموده و از تخریب کلاژن جلوگیری کرده و روند پیری و ایجاد چروکهای پوستی را کندتر می سازد. این محصول قادر است اشعه UVA و UBV و همچنین اشعه مادون قرمز (IR) را پوشش می دهد. علاوه بر این با دارا بودن مواد موثره ویژه از سلول‌های بنیادی پوست و DNA محافظت می‌کند. از این رو نه تنها باعث کاهش صدمات اشعه مضر خورشید شده بلکه موجب تسهیل و تسریع ترمیم ضایعات ایجاد شده توسط اشعه ماورا بنفش نیز می‌شود. دارای فیلترهای بسیار قوی است که می تواند از پوست در برابر اشعه‌های ,UVA UVB و IR محافظت https://www.asilbekharid.com/best-sunscreen-for-oily-skin/ نماید.

  • فرمولاسیون فرانسوی، درصد SPF50 و ++++UVA این محصول نشان از کیفیت بالای آن دارد.
  • یعنی یا پوست بسیار حساسی داشته باشند که با ضدآفتاب های شیمیایی واکنش میدهند یا اینکه باردار هستند.
  • ویتامین E نیز به عنوان یکی از ترکیبات موثر کرم ضد آفتاب سی گل، با خاصیت ضد رادیکالی خود می تواند مانع پیر شدن پوست شده و مقاومت پوست را بالا ببرد.
  • بسیاری از مردان همچنان از مصرف محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست، خودداری می­کنند؛ درحالی که استفاده از ضدآفتاب برای همه ضروری است.
  • اگر این تصوری است که برخی از شما دارید، پس مایلیم فوراً این باور را از بین ببریم.

همچنین این محصول به صورت تخصصی به مهار ترشح سبوم و مات کنندگی پوست، ضد حساسیت، کند کردن روند پیری پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه و حفاظت بالا از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB می پردازد. با استفاده از این محصول ترشح چربی پوست کنترل شده و ظاهر پوست مات می شود. کرم ضد آفتاب سینره فاقد چربی و پارابن بوده و انتخابی ایده‌آل برای پوست‌های چرب و جوش‌دار است. این محصول ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر، آن را مات کرده و رنگی طبیعی و زیبا روی پوست بر جای می‌گذارد. خیلی از افراد روی پوست خود لک های قهوه ای رنگی دارند که ممکن است در اثر عدم رعایت پوشش ایمن در برابر آفتاب یا عوامل دیگری مانند تغییرات هورمونی، بارداری یا … ایجاد شده باشد. استفاده از کرم های ضد آفتاب چندکاره در این مورد بخصوص میتواند به شما کمک فراوانی بکند.

کرم ضد آفتاب سی گل مدل SUNPRO حجم 50 میلی لیتر

از نظر اکثر مصرف کنندگان ضد آفتاب ضد لک فتو ۳ سین بیونیم به عنوان بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست لک دار شناخته می شود. این محصول برای از بین بردن لک های تیره صورت بسیار کاربردی است به شرطی که به صورت منظم از آن استفاده کنید. کرم‌های ضد آفتاب عمدتا از مواد شیمیایی تولید شده در آزمایشگاه‌ها ساخته می‌شوند، اما اگر می‌خواهید علاوه بر محافظت از پوست، آن را هیدراته کنید می‌توانید از انواع فلوئید ضد آفتاب الارو استفاده کنید. از برندهایی مثل الارو، لافارر و هیدرودرم می‌توانید ضد آفتاب مناسب پوست چرب تهیه کنید. منظور از SPF همان Sun Protection Factor است که به معنی فاکتورهای محافظت در مقابل نور خورشید است. هر چقدر مقدار این فاکتور بیشتر باشد، در مدت زمان بیشتری می‌توانید در فضای باز که دارای نور شدید خورشید است، قرار بگیرید.

ضدآفتاب پوست چرب چه فرقی با دیگر ضدآفتابها دارد؟

در مرحله آخر، به اندازه دو انگشت ضد آفتاب به پوست بزنید تا تأثیرگذاری کافی داشته باشد. پیری پوست یک فرایند طبیعی است که چه بخواهیم و چه نخواهیم اتفاق می افتد و اجتناب ناپذیر است. مانند سیگار کشیدن، در معرض نور آفتاب قرار گرفتن، کم خوابی های پی در پی، حرکات میمیک صورت زیاد و …. این نوع ضدآفتاب به افرادی توصیه می شود که پوست چرب دارند ولی الزاما دارای جوش نیستند. افرادی که پوست مختلط دارند هم باید از این نوع ضدآفتاب استفاده کنند.

در این مطلب چند کرم ضد آفتاب برای کاهش لک‌های پوستی و روشن کردن آن معرفی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید. بنابراین با مصرف مداوم این ضد آفتاب به تدریج شاهد روشن‌تر شدن رنگ پوستتان خواهید بود. وجود گیاهان سفید و ویتامین C در فرمولاسیون ضد آفتاب نوکس موجب محافظت از DNA سلولی، پیشگیری از ایجاد لک و کاهش تیرگی پوست خواهد شد. کرم ضد آفتاب الی ژن می تواند بعنوان یک کرم روزانه بعنوان نرم کننده ، مرطوب کننده و ضد التهاب استفاده شود همچنین بی رنگ است و حاوی ویتامین E نیز می باشد. برند ترکیه‌ای دفکتو یا دفاکتو بیشتر درزمینهٔ تولید پوشاک مشهور است تا کرم ضد آفتاب. ضدآفتاب­های سینره سال­هاست با قیمت منطقی و مناسب به بازار عرضه می­شوند تا مصرف­کننده به راحتی بتواند ضدآفتاب خود را تجدید کند و نگران هزینه بالای خرید مجدد آن نباشد.