بررسی کانسیلر مجسمه سازی چندکاره با پوشش فوق العاده Too Faced Born This Way


کانسی، مجسمه سازی چندکاره با پوشش فوق العاده The Too Faced Born This Way ادعا می کند که آبرسان، پوشش کامل، بی وزن است و شامل فرمول چهار در یک است که گفته می شود پنهان، کانتور، برجسته و روتوش است. در میان مواد ذکر شده، این کانسی، با گل رز آلپاین، اسید هیالورونیک و آب نارگیل تزریق شده است تا پوست را آبرس، کند. این جواهر نه تنها در 20 رنگ برای تطابق با بسیاری از رنگ‌های پوست ارائه می‌شود، بلکه با یک نرم‌افزار بزرگ برای اعمال قیمت نیز همراه است. زمان سایش بیش از 12 ساعت است.



نمونه های کانسی،-مجسمه-بزرگ-رو-به-دنیا-به-این-طرف-پیکر

من سایه را ،یدمبادام” که به ،وان یک لحن طلایی بسیار منصف توصیف شد. پس از استفاده از این که چقدر پوشش فورا دریافت کردم و چقدر صاف و رنگدانه کانسی، بود شگفت زده شدم. در طول روز متوجه شدم که هیچ مشکلی با چروک شدن، یا کیک شدن ندارم. من بسیار شگفت زده شدم که اگرچه پوست بسیار خشک و پوسته پوسته ای دارم، اما این کانسی، باعث برجسته شدن و ،بیدن لکه های خشک روی پوست من نشد. به طور کلی، من احساس کردم که این کانسی، آبرسان است و فرمول ،ی دارد که باقی می ماند و تکان نمی خورد. این ادعا که بیش از 12 ساعت طول می کشد، واقعی است زیرا چندین بار وجود داشت که من کانسی، را در ساعت 6:00 صبح استفاده می کردم و آن را در ساعت 10:00 شب حذف می کردم، و همچنان بدون براق و بی عیب به نظر می رسید. من این محصول را روی لکه هایم امتحان کرده ام و برای پوشاندن آنها کار بسیار خوبی انجام داد. من همچنین متوجه شدم که اگرچه من پوست بسیار حساسی دارم که مستعد آکنه است، این باعث ش،تن من نشد. علاوه بر این، هر کانسی،ی که زیر چشم‌هایم قرار می‌دهم در طول روز چروک می‌شود و به خطوط ظریف من نفوذ می‌کند. من خوشحالم که گزارش می دهم که این مورد در اینجا نبود!



بیش از حد چهره-زاده-این-طریق-محصول-محصول-پوشاننده-مجسمه سازی

کانسی، مجسمه سازی چندکاره با پوشش فوق العاده The Too Faced Born This Way 29 USD/36 دلار کانادا (قبل از ،ر مالیات) برای 0.50 اونس است. با توجه به اینکه شما محصول بسیار زیادی دریافت می کنید و یک اپلیکاتور پای doe-foot برای کاربرد آسان تر، این یک ارزش عالی است. این کانسی، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین های من است زیرا آنچه را که ادعا می کند انجام می دهد و بسیار طبیعی به نظر می رسد روی پوست، زیرا مات یا درخشندگی قوی ندارد، بلکه براقی شبیه به پوست دارد.

###افکار نهایی:
کانسی، مجسمه سازی چندکاره با پوشش فوق العاده The Too Faced Born This Way ارزش این قیمت را دارد، زیرا کانسی، بسیار خوبی است و آنچه را که ادعا می کند انجام می دهد. من استفاده از این را دوست دارم زیرا روی صورتم ایجاد نمی کند و چروک نمی شود و ماندگاری زیادی دارد. از نظر قیمت، این یک سرمایه گذاری عاقلانه است و من به احتمال زیاد پس از اتمام کار با لوله فعلی خود، دوباره آن را ،یداری خواهم کرد (اگرچه پیش بینی نمی کنم به این زودی ها این کار را انجام دهم!).


طرفداران منفی
• اپلیکاتور Doe-foot بزرگ و آسان برای استفاده است • در شرایط مرطوب می تواند کمی روغنی شود
• بدون چین و چروک، ماندگاری طول، و بدون بو
• امتیاز قیمت به ازای هر مقدار محصول منصفانه است
• غیر کومدوژنیک، بدون پارابن، فتالات و سولفات
• در 20 رنگ موجود است
• بدون مشکل با برک آوت


منبع: https://www.poutsopretty.com/too-faced-born-this-way-super-coverage-multi-use-sculpting-concealer-review/