انواع رژ لب های زیبا و دخترانه برای خرید در سال 2022 دکتر فارمو-روژ لب | آرایش

مدلی را برگزینید که بیشترین کاربرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد. اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد. رژ لب قرمز مدل Ruby Woo یکی از پرفروش‌ترین رژلب‌ها با ماندگاری بالا می‌باشد. اما اگر رژ لب قرمز، انتخاب شما برای روز عروسیتان نیست، می‌توانید از رژ لب‌های جدید مدل Retro Matte از برند محبوب مک استفاده کنید. همه خانم ها به آراستگی و زیبایی ظاهریشان خصوصاً به هنگام حضور در مهمانی ها و مراسم های رسمی مانند مراسم عروسی اهمیت میدهند، رژ لب را یکی از مهم ترین لوازم در ابزار های آرایشی می‌دانند.

  • طبق گفته بهترین دکتر پوست در تهران، سعی کنید از خرید رژ لب های تقلبی پرهیز نمایید زیرا در صورت خرید این نوع رژ لب ها، احتمال بروز حساسیت و عفونت پوست و چشم، خارش، زخم، التهاب پوستی افزایش می یابد.
  • در نتیجه باید چندین محصول را تست کنید و گزینه ای که مناسب پوست لب‌ها و بودجه‌تان است را انتخاب کنید.
  • رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند.
  • این محصول هم رنگ زیبا به لب ها می دهد هم یک آبرسان مناسب برای لب ها به حساب می آید.
  • چه به دنبال یک رژ لب با رنگ های خنثی یا نود برای استفاده روزانه باشید و چه بخواهید برای مهمانی یا موقعیتی خاص آرایش لب زیبایی داشته باشید، می توانید در فروشگاه عسل بانو انواع رژلب های اصل را با قیمت های مناسب و رنگ های متنوع مشاهده کنید.

چرا که رژ مدادی تقریبا هر آنچه که از یک مجله خبری میکاپ نیاز دارید از جمله رنگ، مرطوب کنندگی و جلوه زیبا به شما میدهد. زمانی که به یک دورهمی دوستانه یا نامزدی دعوت شده اید و می‌دانید که نیاز به رژ لطیف و دخترانه دارید، بهتر است از رژ مدادی استفاده کنید. استفاده از این رژ حتی برای تازه کارها در زمینه آرایش لب نیز سهل و آسان می باشد. این محصول پروتئین ندارد و البته دارای ترکیبات بسیار سبک و مرطوب کننده است؛ رژ لب الیزا یکی از بهترین رژ لب جامد در سال 2022 است؛ این رژ لب طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته رضایت اکثر خانم ها را جلب کند. با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید. قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد.

رژ لب صدفی در عین حال که به زیبایی بر روی لب های شما می درخشد، برق چشمگیری نیز دارد. اما صحیح ترین و ایده آل ترین حالت این است که در دورهمی های شبانه از آن استفاده شود. اگر نمی خواهید از درخشندگی رژ صدفی کاسته شود ممکن است نیاز به تمدید آن داشته باشید.

جلوه مخملی و زیبای آن روی لب‌های عروس می‌تواند میکاپ او را جذاب‌تر جلوه دهد. این رژ لب نیمه مات برند لانکوم باوجود ماندگاری بالا، بسیار سبک و مرطوب بوده به طوری که به‌محض استفاده از آن، هیچ سنگینی و وزن اضافه‌ای روی لب‌هایتان احساس نخواهید کرد. کاور و پوشش این رژلب بسیار بالا است به‌طوری‌که یک بار کشیدن آن روی لب‌ها، کاور و رنگ دلخواهتان را به شما می‌دهد. از این رو بسیاری از عروس خانم ها ترجیح میدهند که رژ لب عروسیشان علاوه بر ماندگاری و دوام بالا، بافت سبک و نرمی نیز داشته باشد.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S86

برای خرید رژ لب ارزان این مدل بهترین انتخاب است زیرا قیمت این پالت‌ها بسیار اقتصادی به نظر می‌رسد. انواع رژ لب خارجی با کیفیت بالا توسط کمپانی های مختلف آرایشی تولید و راهی بازار شده است که از نظر جنس، بافت، مدل و رنگ با هم تفاوت هایی دارند و هر کدام به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در انواع مختلف جامد، مایع، مات، پالتی و مدادی طبقه بندی می شوند که روش استفاده از هر کدام و کارایی آن ها متفاوت است. از مواد اصلی تشکیل دهنده این محصولات می توان به روغن های تغذیه کننده و مرطوب کننده، موم، رنگ، سرب، خوشبو کننده ها، مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان و الکل اشاره نمود. یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C22

رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی، به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد. پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند. پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد.

چه مواقعی از رژ لب مایع و چه زمانی از رژ لب جامد استفاده کنیم؟

این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود. پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید. ما در نهایت محبوب ترین محصولاتی را که خوب است قبل از خرید رژ لب جامد بشناسید را به شما معرفی می کنیم. می توان ادعا کرد هر دختر جوانی اولین قدم خود برای آراستگی را با خرید رژ لب جامدآغاز می کند. چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند.

پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود. بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده لب نیز در کنار آن استفاده شود. عوامل زیادی مانند نوع محصول و برند آن در تعیین قیمت موثر هستند.