انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی-روژ لب | آرایش

حال اینکه در برخی از سالن ها یا آموزشگاه های آرایشگری دوره مبتدی تا حرفه ای آموزش کاشت ناخن، دوره ای ده تا پانزده ساعت بوده و کمتر از ۳۰٪ از مباحث مورد نیاز برای نیل مسترینگ را آموزش می دهند. کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، به این ترتیب که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم. دوام انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه قابلیت بسیار زیادی در هواگیری و شکسته شدن دارند. البته سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند. وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد. کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود.

  • روش کاشت ژله ای ناخن نیز در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد و تا یک ماه دوام می آورد.
  • اما بدون شک برای شما مهم است که بدانید انواع کاشت ناخن به چه تعداد و به چه صورت است.
  • بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند.
  • بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

1- یک قلم مناسب انتخاب کنید، با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت. مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است.

لحظه تصادف پلنگ با یک موتورسوار در جاده جنگلی

اگر می خواهید در دوره های ابتدایی ثبت نام کنید بهتر است از قبل بدانید که چه مباحثی در این کلاس ها تدریس خواهد شد. در دوره پایه مجله خبری میکاپ مباحث زیر به ترتیب آموزش داده می شود. گاهی اوقات از مدل کاشت ناخن خود راضی نبوده و یا به طور کل از کاشتن ناخن پشیمان شده‌ایم. غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود.

کاشت ناخن گریم

در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید. همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید.

به دلیل سوهان کشی که بعد از موادگذاری در این روش صورت می‌گیرد، شما می‌توانید هر مدل دلخواهی که مدنظرتان است را انجام دهید. تنها عیب این روش زمان بر بودن می‌باشد که حدود یک تا دو ساعت زمان فرد را می‌گیرد. استفاده از پودر برای کاشت ناخن معمولا بسیار ساده‌تر و ارزان قیمت‌تر از سایر روشهاست و به همین دلیل بسیار پرکاربرد هست. در این روش از پودر مخصوص کاشت ناخن و یک محلول مایع به نام لیکوئید استفاده میشه.

چرا که اگر از روی تبلیغات ثبت نام کنید قطعا آن کلاس به درد شما نخواهد خورد. شما می توانید برای انجام دادن یک تحقیق درست از تمامی هنرجویانی که در آن مجموعه آموزش می بینند سوالاتی در خصوص نحوه تدریس مدرس و رفع اشکال آن بپرسید. آگاهی داشتن در خصوص رفتارهای مدرس و نحوه رفتار او در سر کلاس می تواند بر روی رضایت هنرجویان نیز تاثیر زیادی بگذارد. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد.