انواع روش کاشت ناخن سالن زیبایی ارغوان-روژ لب | آرایش

از انجایی که کاشت ناخن این امکان را فراهم می کند تا بدون نگرانی از شکستن ناخن ها و در مدت زمان کوتاهی ، ناخن هایی فوق العاده خوش فرم و زیبا داشته باشید ، بسیاری از خانم ها تمایل دارند تا کاشت ناخن را امتحان کنند. در این نوع کاشت، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

کاشت ناخن با فایبرگلاس در مقایسه با کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن با ژل محبوبیت زیادی ندارند و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار میگیره. های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. برای عمل کاشـت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار و موادکاشـت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

  • توجه کنید که نور فرابنفش می‌تواند موجب آسیب به پوست، از قبیل چین و چروکها و لکه‌های پیری شود.
  • با پودر دیپینگ می‌توان بدون نیاز به لیکوئید و سوهان‌کشی پس از کاشت، ناخن‌های خود را کاشت کرد.
  • کاشت ناخن نچرال چیست؟ نچرال به معنی طبیعی است و زمانی که گفته میشه “کاشت ناخن نچرال” انجام میشه یعنی اینکه کاشت ناخن به قدری خوب و حرفه ای انجام میشه که انگار ناخن برای خود شماست و اصلا کاشتی انجام نشده.
  • تکنینک ها بر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد.
  • در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود.
  • دقت داشته باشید که باید قبل از مرتب کردن کوتیکولها با استفاده از روغن کوتیکول آنها را نرم و مرطوب کنید و یا دست‌های خود را در آب گرم قرار دهید تا کوتیکول‌ها نرم شده و سپس آنها را مرتب کنید.

همانطور که از اسمش معلوم است کاشـت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. کاشـت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود.

کاشـت ناخن در چه حالتی خطرناک است؟

3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد. اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید. طراحی رنگارنگ ناخن ها در فصل تابستان بسیار مورد علاقه دختران قرار می گیرد. معرفی لوازم و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن و کاربرد هر کدام در مراحل کاشت ناخن… در واقع لکه‌های سفید روی ناخن وقتی به وجود می‌آیند که از ناخن‌های خود به درستی مراقبت نکنید.

بصورت کلی کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در موراد خاص مانند کسانیکه ناخن‌هایشان دارای عیب و مشکلی باشد، یعنی ناخن‌هایشان به طور ژنتیک دارای ایرادی باشد که ظاهر خوبی نداشته باشد. باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد. 2-سوهان کشی و دور تراشی اطراف ناخن باید به صورت اصولی انجام شود،استفاده از سر سوهان مناسب برای دور گیری و محو کردن مواد روی ناخن الزامی می باشد.

مدل کاشت ناخن مربعی

این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود. 2- در وضو و غسل اشکال پیدا مى شود و در داخل وقت نماز، ضایع نمودن امر واجب محسوب مى شود و قبل از وقت نماز هم خلاف احتیاط است؛ ولى اگر این کار را کرد و هنگام وضو یا غسل امکان بیرون آوردنِ آن نبود، باید در مسح و غسل عمل به جبیره کند. یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا مجله خبری میکاپ را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند. قلم کاشت ناخن از ابزارهای مهم و ضروری برای ناخنکاران به حساب می آید که باید در نگهداری و تمیز کردن آنها دقت لازم را… 3-زیر سازی کاشت بسیار هائز اهمیت می باشد و باید کاملا با حوصله و تمیز انجام شود.تمامی سطج ناخن(حتی قسمت نزدیک به کوتیکول)باید بافر کشی شود و اما نه به گونه ای که سطح صاف صدف ناخن از بین برود. هوا گرفتن کاشت ناخن به 2 دلیل اتفاق می افتد که یکی از آن دو دلیل نگه داری مشتری و دلیل دوم کار شما ناخنکار محترم می باشد.

در این کاشت نیز همانند دیگر کاشت‌ها باید ابتدا مانیکور خشک را انجام داده و سپس به وسیله سوهان براقیت ناخن را از بین ببرید پس از آن ضد قارچ زده و از تیپ برای بلند کردن قد ناخن استفاده کرده و بچسبانید. پس از انتخاب اندازه دلخواه تیپ با سوهان فرم مد نظر را ایجاد کنید. بعد از آن پرایمر را زده و مواد رنگی را روی قسمت پایین ناخن و قسمت بالای تیپ پخش کنید و بین این دو را با مواد بی رنگ پر کنید.