ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار-روژ لب | آرایش

پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.

  • ارزهای دیجیتال امکان معامله شدن توسط ارزهای واقعی را نیز دارا می‌باشند و شما می‌توانید در بعضی از مارکت های خاص و صرافی های شناخته شده، مانند بایننس ، ارز‌های دیجیتال خود را با دلار، پوند، یورو و غیره جایگزین کنید.
  • به دلیل تعداد کاربران قابل توجه حجم بالایی از معاملات پالی گان را شاهد خواهید بود که این امر شرایط لازم برای خرید و فروش این رمز ارز را در هر حجمی برای شما در کمترین زمان ممکن فراهم می‌آورد.
  • خرید و فروش پالی‌گان (ماتیک) با شبکه هایBNB Smart Chain , Polygon , ERC20 , MATIC , KCCدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود.
  • این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت.

پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است.

این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد. به همین دلیل ساختار این شبکه به شکلی است که میلیون ها تراکنش را با سریع ترین حالت ممکن به ثبت برساند.

قیمت لحظه ای پالی گان (ماتیک) + نمودار قیمت 🖥️ آذر ۱۴۰۱

صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی مجله خبری میکاپ در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند. اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست. برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند.

خرید پالی‌گان (ماتیک)

استفاده از شبکه پالیگان، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و خودمختاری یک پروژه بلاکچینی را افزایش می‌دهد. در حالی‌که هنوز از امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند. البته، دسترسی به سیستم های پرداخت در ایران در برخی اوقات مشکل ساز خواهد شد اما با پلتفرم معاملاتی کافه ارز می توانید معادل ریالی ارز دیجیتال خود را در کارت بانکی خود دریافت کنید. پی‌پل با کانسنسیس، شرکت مادر متامسک همکاری کرده است تا امکان خرید و انتقال اتریوم را از طریق این پلتفرم پرداخت در این کیف پول متامسک فراهم کند. طبق اطلاعیه منتشرشده در ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر)، این سرویس در ابتدا فقط برای کاربران منتخب پی‌پل در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. لورنزو سانتوس، مدیر محصول متامسک دراین‌باره گفت که ادغام با پی‌پل نه‌تنها امکان خرید ارزهای دیجیتال را مستقیماً از طریق کیف پول فراهم می‌کند، بلکه امکان سرمایه‌گذاری بیشتر در وب ۳.۰ برای کاربران را آسان خواهد کرد.

امنیت شبکه پالی گان چگونه است؟

فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام در نوبیتکس از رمز عبور غیر تکراری و قدرتمندی استفاده کنید تا امنیت اولیه حساب کاربری‌‌ شما تضمین شود. شاهاف بار گفن، مدیر ارشد فناوری کوتی نتورک در مصاحبه اخیر خود گفته است که جِد ، استیبل کوین الگوریتمی کاردانو، ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد. او ابتدا اعلام کرده بود که این استیبل کوین الگوریتمی در کاردانو سامیت راه‌اندازی می‌شود؛ نشستی که ماه گذشته برگزار شد. جِد در ماه سپتامبر (شهریور)، در مراحل نهایی توسعه قرار داشت، اما به گفته بار گفن، تیم باید مطمئن می‌شد که این استیبل کوین با به‌روزرسانی واسیل سازگار است. در این لایه‌ شبکه‌های مستقلی مستقر شده‌اند که هر کدام از آن‌ها فعالیت‌های مربوط به شبکه خود را انجام می‌دهند.

از جمله مواردی که شما باید درباره ارز ماتیک بدانید، این است که ساختار مربوط به شبکه پالیگان یا ماتیک از چهار لایه مختلف تشکیل می‌شود و برای هر کدام از آن‌ها وظایف خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه لایه‌های مختلف این شبکه را به ‌طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوید. پالی ‌گان یکی از کاربردی‌ترین رمز ارزهای موجود در بازار است که آینده بسیار درخشانی داشته و خرید آن برای طولانی مدت می‌تواند سودآور باشد.