ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار

در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید. تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید. این توکن از آن زمان تا حدودی ارزش خود را از دست داده است و از ۲٫۱۳ در ۲۸ اکتبر به ۱٫۵۸ دلار رسیده است. فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید.

  • در فوریه 2021، راه‌حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum Matic Network با نام تجاری Polygon ارائه شد.
  • برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل تبدیل ارز را طی کنید .
  • اوربیس، یک راه‌حل لایه ۲ بر روی شبکه کاردانو اعلام کرد که به‌دلیل تأمین مالی محدود و شرایط نامشخص به توسعه پایان می‌دهد.
  • با تحلیل دامیننس پالیگان و بررسی کاهش یا افزایش آن متوجه می‌شوید که میزان سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال افزایش داشته یا کاهش یافته است.
  • این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد.

خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست. قیمت ارز ماتیک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۴ دلار است و این ارز، طبق داده‌های سایتCoinMarketCap، هجده امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. خیر؛ کارمزد نقل‌وانتقال ارز متیک رایگان نیست و برای انجام تراکنش‌های شبکه لازم است. همچنین خرید و فروش ارز MATIC در صرافی والکس نسبت به سایر معاملات مالی سنتی، بسیار کم هزینه است. ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند.

تحلیل تکنیکال ماتیک (پالیگان)

برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد.

چگونه می‌توان متیک را به ریال تبدیل کرد؟

در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک دوباره اوج گرفته و در حال رشد است. به طوری که به حجم معاملات روزانه ۱٫۵۸۶ میلیارد دلاری رسیده است و در رتبه ۱۷ برترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار قرار دارد. زمانی که یک فرد به عنوان سهام‌گذار، ارز دیجیتال ماتیک را در شبکه پالیگان قفل می‌کند، به عنوان یک تولید کننده بلاک شناخته می‌شود.

رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا. تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم. برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است.